Бренд американської корпорації Apple оцінюється у 100,2 млрд дол. і є найдорожчим у світі. Про це свідчать дані рейтингу експертного агентства Eurobrand.
Бренд американської корпорації Apple оцінюється у 100,2 млрд дол. і є найдорожчим у світі. Про це свідчать дані рейтингу експертного агентства Eurobrand.
Читайте також: iPhone 5 може додати до ВВП США до 0,5%, - експерти
На другому місці опинилася Coca-Cola, бренд якої оцінюється в 59,9 млрд дол., на третьому - Microsoft (53,9 млрд дол.), на четвертому - IBM (52,6 млрд дол.), на п'ятому - Google (50,6 млрд дол.).
У десятку, крім зазначених компаній, входять також Philip Morris, Procter & Gamble, McDonald`s, Johnson & Johnson і AT&T.
Всі верхні рядки хіт-параду світових брендів дісталися американським компаніям, що не пропустили в топ-10 жодного іноземного конкурента. Так, серед європейських брендів найдорожчим за вартістю був визнаний французький LVMH (34,3 млрд євро), що зайняв лише 14-е місце. Серед азіатських брендів лідирує китайська China Mobile (43,9 млрд євро) - 11-е місце.
Читайте також: iPhone 5 у Великій Британії буде коштувати від 529 фунтів стерлінгів (фото, відео)
За даними Eurobrand, середньостатистичний приріст вартості зазначених у рейтингу брендів склав лише 5%, однак деякі зуміли продемонструвати справжні дива зміцнення власного гудвілу.
Наприклад, лідер рейтингу компанія Apple зуміла підвищити вартість бренда на рекордні 43,9%, у той час як її найближчий конкурент Google - лише на 5%, що змусило компанію поступитися четвертою сходинкою IBM.
Однак найбільш примітними є успіхи іншого великого бренду зі списку топ-10 - Philip Morris. Компанія, незважаючи на антитютюнове лобі по всьому світу, зуміла збільшити вартість бренда на 12,4%, перемістившись з 10-го на 6-е місце.
Читайте також: iPhone 5: Для смартфона створено найдорожчий у світі футляр - його ціна 100 тис. дол (фото)
Як зазначають укладачі рейтингу, кожен регіон сильний брендами певної спрямованості. Так, серед європейських брендів домінують виробники товарів широкого попиту, серед американських - високотехнологічні компанії, а китайські здебільшого представлені гравцями фінансового сектора.
Нагадаємо, 18 вересня стало відомо, що акції компанії Apple досягли чергового історичного максимуму - була взята позначка в 700 дол. за один папір.
На даний момент продажі смартфонів iPhone забезпечують близько двох третин прибутку компанії, а акції знаходяться на історичному максимумі. На питання про те, чи будуть акції рости й далі, більшість експертів схиляються до відповіді "так".
Читайте також: iPad Mini від Apple збирають дві тайваньські компанії
Учасники ринку кажуть: ситуація на опціонному ринку підказує, що акції Apple доберуться до позначки в 750 дол. вже протягом декількох сесій.
Ще один привід для оптимізму - це Азія. Зокрема, оператор China Mobile поки не підтримує пристрої iPhone, але, коли необхідне обладнання буде запущено, з'явиться просто лавина бажаючих придбати продукцію від Apple.
У компанії Тіма Кука на даний момент є всі підстави для того, щоб рости далі. Крім запуску нової моделі iPhone, папери підтримує і знаменита подушка ліквідності: Apple тримає в сейфі 117 млрд дол. Це 125 дол. на кожну акцію або 18% біржової капіталізації компанії.
Читайте також: iPhone 5 розчарував половину споживачів, - дослідження (фото)
Менеджмент Apple стверджує, що кількість замовлень на новий iPhone 5 "зводить з розуму". Так, до чотирьох тижнів виріс час доставки смартфона у США.
Як повідомлялося, експерти банку Bank of America Merrill Lynch переглянули прогноз паперів Apple до 850 дол. із 770 дол., а також переглянули прогноз прибутку. Прогноз по прибутку в розрахунку на одну акцію компанії у поточному році був підвищений до 44,97 дол. з 44,06 дол., у 2013 році - до 56 дол. з 51,35 дол., у 2014 р. - до 64, 40 дол. з 60,15 дол.
Нагадаємо, презентація iPhone 5 відбулася 12 вересня в Сан-Франциско. На думку аналітиків, за 10 днів після початку продажів (тобто до кінця вересня) корпорація Apple зможе реалізувати більше 10 мільйонів гаджетів. Ці цифри стануть свого роду "рекордом" для Apple, особливо якщо врахувати, що за перші три дні після виходу iPhone 4 компанії вдалося продати всього 1,4 мільйона пристроїв, у той час як за вихідні, коли відбувся реліз iPhone 4S, було реалізовано 4 мільйона смартфонів.
Читайте також: iPhone 5: Samsung використала смартфон від Apple в рекламі Galaxy S III
Як повідомлялося, початкові запаси iPhone 5 від Apple були розпродані за годину.
Також стало відомо, що кількість попередніх замовлень на нову модель популярного смартфону компанії Apple - iPhone 5 - перевищила 2 млн за перші 24 години.
Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, аудіоплеєрів і телефонів. Вона продає частину своєї продукції через свою власну мережу магазинів, які розташовані у США, Канаді, Великій Британії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 35 тис. чоловік. Штаб-квартира корпорації знаходиться в м. Купертіно (штат Каліфорнія).
Чистий прибуток Apple, за підсумками 9 місяців 2011-2012 фінансового року, що завершилися 30 червня ц.р., виріс на 73,6% - до 33,5 млрд дол., в порівнянні з показником в 19,3 млрд дол. за аналогічний період роком раніше.
Частка Apple на глобальному ринку планшетів виросла до 70% у II кварталі поточного року. Apple також стала найдорожчою компанією за всю історію ринку. Вартість акцій Apple з розрахунків, заснованих на індекс Dow Jones, зараз оцінюється більш ніж у 620 млрд дол.