Американська компанія Apple планує в жовтні 2013 р. випустити новий iPad. Як пишуть каліфорнійські засоби масової інформації, компанія також на повну потужність працює над другим поколінням iPad mini. Новий повнорозмірний iPad отримає значні нововведення у зовнішньому вигляді. Очікується, що за своїм виконанням він буде значно ближчим до iPad mini, хоча й збереже свій екран діагоналлю 9,7 дюйма.
Американська компанія Apple планує в жовтні 2013 р. випустити новий iPad. Як пишуть каліфорнійські засоби масової інформації, компанія також на повну потужність працює над другим поколінням iPad mini.
Читайте також: Apple спростовує розробку дешевого iPhone
Новий повнорозмірний iPad отримає значні нововведення у зовнішньому вигляді. Очікується, що за своїм виконанням він буде значно ближчим до iPad mini, хоча й збереже свій екран діагоналлю 9,7 дюйма.
Своєю чергою, iPhone 5S, випуск якого запланований на літо ц.р., в цілому збереже основні дизайнерські особливості, реалізовані в iPhone 5. У той же час у новинки буде більш потужний спалах на задній стороні пристрою. Окрім того, в Apple не виключають, що новинка може перейти на 13-мегапіксельну камеру. За попередньою інформацією, виробником фотосенсора буде Sony.
Нагадаємо, в листопаді минулого року повідомлялося, що iPad mini 2 - наступне покоління планшетників від Apple - отримає екран більш високої роздільної здатності. Скромні характеристики дисплея апарату iPad mini стали однією з головних претензій до пристрою з боку оглядачів і перших покупців.
Читайте також: Apple готує до випуску три нових iPhone, - джерела
За даними деяких ЗМІ, компанія-виробник дисплеїв розробляє для Apple міні-екрани, які за роздільною здатністю відповідають дисплеям повнорозмірних iPad третього і четвертого покоління.
Зазначалося, що одночасно з iPad mini почалися продажі повнорозмірного четвертого iPad. За результатами перших трьох днів продажів, Apple оголосила, що в цілому було реалізовано 3 млн нових моделей планшетів.
Як повідомлялося наприкінці жовтня 2012 р., iPad mini обвалив капіталізацію Apple на 18 млрд дол. Учасники ринку вважають, що заявлена ціна пристрою (від 329 дол. до 659 дол. залежно від обсягу пам'яті і наявності модуля стільникового зв'язку) занадто висока.
Читайте також: Apple, Google, Facebook і Amazon посилять конкуренцію у 2013 році
Нагадаємо, корпорація Apple представила 23 жовтня 2012 р. два нових iPad - повнорозмірний iPad четвертого покоління і компактний iPad mini з діагоналлю екрана 7,9 дюймів і роздільною здатністю, як у "старого" iPad 2.
Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, аудіоплеєрів і телефонів. Продає частину своєї продукції через власну мережу магазинів, які розташовані у США, Канаді, Великій Британії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 60,4 тис. чоловік. Штаб-квартира корпорації знаходиться в м. Купертіно (штат Каліфорнія).
У I кварталі 2012-2013 фінансового року (ФР, - завершився 29 грудня 2012 р.) практично не наростила чистого прибутку, незважаючи на зростання продажів iPhone і iPad. Показник збільшився лише на 0,8% до 13,08 млрд дол. в порівнянні з 13,06 млрд дол. за аналогічний період роком раніше. Виручка компанії за звітний період підвищилася на 17,7% і склала 54,51 млрд дол., роком раніше показник складав 46,33 млрд дол.
Читайте також: Apple відкрила в Україні магазин музики iTunes Store
Компанія оголосила, що оновила власний рекорд за чистим прибутком і виручкою, отриманим у звітному кварталі. Найбільше зростання попиту на продукцію було зафіксовано в Китаї.
Пізніше повідомлялося, що слабкий квартальний звіт обрушив акції Apple на 11%. Даний звіт експерти охарактеризували як найгірший за останні роки: найслабше зростання прибутку із 2003 р. і найменший приріст виручки за останні 14 кварталів.
Напередодні стало відомо, що IT-гігант Apple втратив лідерство у списку компаній з найбільшою капіталізацією на світовому ринку - цей статус повернула собі американська нафтова корпорація ExxonMobil. 100% Exxon Mobil за бажання можна було б придбати за 417 млрд дол. Apple відстає від свого конкурента на 3 млрд дол.
Читайте також: Apple стала найдорожчим брендом у світі - 100 млрд дол