Apple не змогла наростити прибуток в I кварталі ФР незважаючи на зростання продажів iPhone та iPad
Apple - американська високотехнологічна корпорація, виробник смартфонів iPhone і планшетних комп'ютерів iPad, в I кварталі 2012-2013 фінансового року (ФР, - завершився 29 грудня 2012 року) практично не наростила чистий прибуток, показник збільшився лише на 0,8% до 13,08 млрд дол. в порівнянні з 13,06 млрд дол. за аналогічний період роком раніше.
Виручка компанії за звітний період підвищилася на 17,7% і склала 54,51 млрд дол., роком раніше показник складав 46,33 млрд дол.
Компанія оголосила, що оновила власний рекорд по чистому прибутку і виручці, отриманим у звітному кварталі. Найбільше зростання попиту на продукцію було зафіксоване в Китаї.
Читайте також: Apple готує до випуску три нові iPhone
У жовтні-грудні 2012 р. Apple продала 47,8 млн смартфонів iPhone - на 29% більше, ніж за аналогічний період річної давності. Продажі планшетников iPad зросли на 48% - до 22,86 млн екземплярів.
Разом з тим показники Apple не підтвердили прогнозів, які до публікації звітності висловлювали експерти. Дані про продажі виявилися на 0,23 млрд дол. нижчими, ніж середній показник консенсус-прогнозів експертів.
На продовженій торговій сесії (after-hours) в Нью-Йорку акції Apple додали близько 1,8%. За підсумками денних торгів паперу додали 1,83%.
Читайте також: Попит на новий iPhone 5 не виправдав очікувань Apple
Нагадаємо, чистий прибуток Apple за підсумками 2011-2012 фінансового року, який закінчився 29 вересня 2012 р., зріс в 1,6 рази - до 41,73 млрд дол. Виторг компанії збільшився на 45% і склав 156,50 млрд дол.
Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, плеєрів і телефонів. Організація продає частину своєї продукції через власну мережу магазинів, які розташовані в США, Канаді, Великобританії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 60,4 тис. осіб. Штаб-квартира корпорації знаходиться в м.Купертіно (штат Каліфорнія).
Читайте также: Apple стала найдорожчим брендом у світі - 100 млрд дол