Boeing 787 Dreamliner здійснив перший тестовий політ з оновленими акумуляторами, які стали причиною припинення польотів авіаційними регуляторами. Про це повідомляє агентство Reuters. Політ проводила польська компанія LOT - одна з небагатьох, хто не відмовився від закупівель Dreamliner в січні. На самому судні перебувало 6 людей.
Boeing 787 Dreamliner здійснив перший тестовий політ з оновленими акумуляторами, які стали причиною припинення польотів авіаційними регуляторами. Про це повідомляє агентство Reuters.
Політ проводила польська компанія LOT - одна з небагатьох, хто не відмовився від закупівель Dreamliner в січні. На самому судні перебувало 6 людей, передає "Росія 24". Наразі не відомо, коли відбудеться другий політ Dreamliner. У прес-релізі Boeing наголошується, що двогодинний політ "Лайнера мрії" пройшов за планом. Таким чином, компанія стала на крок ближче до отримання сертифікату на модернізовані батареї літака.
У Boeing сподіваються, що регулятори протягом декількох тижнів дозволять відновити польоти та експлуатацію Dreamliner 787.
Польоти Boeing 787 Dreamliner були призупинені в усьому світі в середині січня цього року після низки загорянь на облавку. Федеральна авіаційна адміністрація США (FFA) прийняла рішення про те, що Boeing 787 залишаться на землі, до тих пір поки дослідження не покажуть, що акумулятори лайнерів безпечні для польотів. На такий крок регулятор зважився вперше з 1979 р.
Читайте також: Корпорація Boeing оголосила про початок масових звільнень
Boeing 787 використовує безпрецедентну кількість електроенергії, у п'ять разів більше, ніж звичайні літаки, і менша кількість енергії відвернута від роботи двигунів і бортових систем. Boeing частково залежить від літій-іонних батарей, які підтримують потужний заряд, але можуть перегрітися й загорітися.
Авіаконцерн Boeing збирається внести зміни до конструкції акумуляторів літаків Dreamliner. На думку компанії, вони мінімізують загрозу загоряння і дозволять відновити польоти повітряного судна.
Як пише видання The Wall Street Journal, у планах компанії посилення сепарації між банками літій-іонних акумуляторів, щоб знизити ймовірну небезпеку внутрішнього загоряння, а також встановити датчики перегріву.
Boeing також планує зміцнити банки, щоб модернізувати акумулятори для Boeing 787 Dreamliner, польоти яких були припинені авіаційними регуляторами різних країн світу.
Читайте також: Boeing уклав контракт з Ryanair на понад 15 млрд дол
Поки невідомо, чи дозволить влада відновити польоти Boeing 787 після внесення змін. Напередодні стало відомо, що Національне управління безпеки перевезень США найближчим часом опублікує підсумки розслідування.
Ще один підозрюваний - система моніторингу електронних систем літака, яку розробляла фірма Kanto Aircraft Instrument. Якщо в ній будуть виявлені помилки, то заборона на польоти нових 787 затягнеться. Зараз усі 50 поставлених літаків зняті з рейсів.
У найгіршому випадку збиток Boeing, за підрахунками аналітиків Jefferies & Co, складе близько 5 млрд дол. Більшість аналітиків, опитаних агентством Bloomberg, вважають, що збиток буде меншим і складе близько 550 млн дол.
Читайте також: У США створюють найбільшу у світі авіакомпанію (відео)
Компанія Boeing планувала цього року подвоїти кількість випущених лайнерів 787 до 10 одиниць на місяць, щоб вчасно поставити 800 вже оплачених літаків.
"Ми впевнені, що 787 є безпечним, - йдеться в заяві Boeing. - Ми будемо робити всі необхідні кроки найближчими днями, щоб запевнити наших клієнтів і пасажирів у безпеці 787 і повернути літаки до ладу".
Раніше в Boeing неодноразово висловлювали впевненість у тому, що лайнери 787 Dreamliner незабаром відновлять польоти.
Чистий прибуток американського аерокосмічного гіганта Boeing за підсумками 2012 р. склав 3,9 млрд дол., що на 3% менше чистого прибутку за 2011 р. у розмірі 4,02 млрд дол.
Читайте також: Boeing за підсумками 2012 р. створила на 13 літаків більше, ніж Airbus (відео)
Boeing 787 Dreamliner - широкофюзеляжний двомоторний пасажирський літак. Він здатний перевозити до 330 пасажирів на відстань до 16,3 тис. км. Це єдиний у світі комерційний лайнер, зроблений з вуглецевого волокна, а не з дюралюмінію. Модель експлуатувалася з вересня 2011 р.
Її запуск відбувся на три роки пізніше, ніж планувалося, через низку виробничих затримок. На кінець 2012 р. замовникам було поставлено 49 літаків Boeing 787 Dreamliner, 24 з них експлуатуються японськими авіакомпаніями Japan Airlines і All Nippon Airways. Загальна кількість замовлень на поставку Dreamliner перевищувала 850 шт.
Boeing - одна з найбільших у світі аерокосмічних корпорацій, базується в Чикаго (штат Іллінойс). Компанія виробляє ракети-носії, телекомунікаційні супутники, цивільні і військові літаки. Основні виробничі потужності розташовані в Сіетлі (штат Вашингтон), у штаті Каліфорнія, в Сент-Луїсі (штат Міссурі). Корпорація обслуговує замовників у 150 країнах. За даними компанії, на даний час у світі експлуатується більше 12 тис. цивільних літаків Boeing, що складає близько 75% всього світового авіапарку.
Читайте також: Airbus уклав найбільшу у своїй історії угоду на 18,4 млрд євро (відео)