Київська міська рада обмежила в'їзд до столиці вантажних автомобілів. "За" відповідне рішення проголосували 79 депутатів Київради, передає кореспондент РБК-Україна.
Київська міська рада обмежила в'їзд до столиці вантажних автомобілів. "За" відповідне рішення проголосували 79 депутатів Київради, передає кореспондент РБК-Україна.
Читайте також: Андріївський узвіз закрили для проїзду транспорту
Дане рішення було винесено на сесію Київради з голосу головою фракції "Удар" у Київраді Олександром Клюсом.
Згідно із проектом рішення, буде обмежено в'їзд вантажних автомобілів масою понад 4,5 т із 7:00 до 20:00.
Також буде обмежено в'їзд вантажівок, а також самохідних машин до центральної частини Києва в межах: Повітрофлотський шляхопровід - вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній і Нижній вал - вул. Набережно-Хрещатицька - Набережне шосе - Червонозоряний проспект - проспект Повітрофлотський - Повітрофлотський шляхопровід.
Читайте також: "Укравтодор" не будуватиме нових доріг у 2013 році
Із 20:00 до 7:00 буде дозволено рух важких і транзитних вантажних автомобілів тільки по проспекту Бажана, Південному мостовому переходу через Дніпро, Столичному шосе, вул. Академіка Заболотного, по Одеській площі, Великій кільцевій дорозі, проспекту Палладіна, вул. Міський, Гостомельському шосе, Новій дорозі, проспекту Мінському, площі Тараса Шевченка, вул. Полярній, вул. Богатирській, Тульській площі, Московському проспекту, проспекту Ватутіна, Броварському проспекту та вул. Братиславській.
У той же час передбачається можливість в'їзду до міста вантажних автомобілів, що здійснюють міжнародні перевезення, з 10:00 до 17:00 за наявності у водія міжнародної автомобільної накладної "СMR".
Як зазначається, введення заборони допоможе зберегти асфальтове покриття дорожньої мережі в Києві.
Читайте також: В Україні у 2013 р. на ремонт і будівництво доріг буде виділено 4,4 млрд грн
Проект рішення про заборону в'їзду великогабаритного транспорту на територію столиці в денний час був підготовлений за дорученням голови КМДА Олександра Попова наприкінці квітня. Раніше він заявляв, що влітку в Києві буде обмежено пересування фур.
"Поблизу міста можуть бути створені відповідні об'єкти, де можна було б перевантажити вантаж на менші автомобілі, і, таким чином, не фурами, а малогабаритним транспортом доставити їх (вантажі) до наших супермаркетів", - додавав Попов.
"Київ не може повністю заборонити їздити по місту вантажним автомобілям і фурам, оскільки Кільцева дорога проблему транзитного транспорту повністю не вирішує", - зазначав перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.
Читайте також: "Укравтодор" обіцяє до кінця червня 2013 р. відремонтувати всі дороги
Схожу думку висловлював і прем'єр-міністр Микола Азаров: "До Києва щодоби завозяться десятки тисяч тонн вантажів - товарів першої необхідності, продуктів харчування тощо. Повністю закрити доступ фурам немислимо, оскільки це унеможливить постачання багатомільйонного міста. Отже, потрібні нові логістичні схеми".
Нагадаємо, столична влада під час березневих снігопадів кілька разів тимчасово забороняла в'їзд вантажного транспорту до міста. Саме через наплив фур наприкінці березня ц.р., в період рясних снігопадів, у Києві виник справжній транспортний колапс і багатокілометрові пробки. Столиця простояла в щільних заторах майже добу із п'ятниці, 22 березня, на суботу.
Із цієї причини у структурі столичної влади відбувся ряд кадрових змін. У відставку пішов тодішній перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак, під звільнення потрапили директор "Київавтодору" Георгій Глінський і начальник ГУ з питань надзвичайних ситуацій Віталій Пшеничний.
Читайте також: Анатолій Голубченко призначений на посаду першого заступника голови КМДА