Нова станція метрополітену "Іподром" буде здана в експлуатацію в жовтні 2012 р. Про це сьогодні під час огляду ходу будівництва станцій на масив Теремки повідомив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, передає кореспондент РБК-Україна.
Нова станція метрополітену "Іподром" буде здана в експлуатацію в жовтні 2012 р. Про це сьогодні під час огляду ходу будівництва станцій на масив Теремки повідомив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, передає кореспондент РБК-Україна.
"Будівництво йде за графіком, ця станція ("Іподром") буде здана в експлуатацію в жовтні цього року і в цьому ж році буде здана станція "Теремки". Ми бачимо, що сьогодні ведуться роботи вже по будівництву самої станції, проходка завершена і от саме сьогодні щити починають свій рух на станцію "Теремки", - сказав Попов.
Водночас, за його словам, також розпочнеться будівництво станції метро "Львівська брама", яке через технологічні умови триватиме два роки. "Сьогодні ми обговорювали питання, куди рухатись далі, які об'єкти починаємо будувати після того, як щити пройдуть до станції "Теремки". І ми визначаємо, що нам потрібно розпочати будівництво "Львівської брами". Це станція, яка є актуальною і ми з центра додатково забираємо пасажиропотік на існуючі станції і одночасно розпочинаємо будівництво на правому березу метро на Троєщину", - сказав Попов.
Він зазначив, що швидше, аніж за два роки станцію не вдасться здати в експлуатацію через певні технологічні проблеми: "Хотілося б її зробити швидко, але там є проблема технологічна - дуже активні ґрунтові води, і проходку треба робити, заморожуючи грунт, тому технологічно - це до двох років. Швидше, на жаль, це зробити буде неможливо", - зазначив Попов.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Києві до 2025 р. планують побудувати 30 нових станцій метрополітену. На цей рік у Києві заплановано відкриття двох станцій метрополітену - "Іподром" і "Теремки". Останньою, введеною в експлуатацію, стала станція "Виставковий центр", відкрита 27 грудня 2011 р. Раніше побудували станції "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська".
До 2018 р. в Києві планується будівництво декількох десятків нових станцій і двох нових ліній київського метрополітену: Подільсько-Вигурівська лінія (на який передбачено будівництво 12 станцій) від аеропорту Жуляни на Троєщину до вулиці Милославської через новий Подільський міст і Лівобережна лінія (12 станцій) від Троєщини до житлового масиву Осокорки. Кошторисна вартість в цінах 2009 р. складає: Подільсько-Вигурівська лінія - 10,2 млрд грн, Лівобережна лінія - близько 6,5 млрд грн.
Крім цього заплановано продовження Сырецко-Печерської лінії в бік Виноградаря, (проекту поки немає), на якій передбачено будівництво 4 станцій після станції "Сирець" - в одну сторону, і в інший кінець Сирецько-Печерської лінії в бік Дарницького вокзалу - будівництво 3 станцій, після станції "Червоний хутір".
Розпорядженням КМДА №223 від 10 лютого 2012 р. затвердила проект Будівництва ділянки Куренівсько - Червоноармійської лінії метрополітену від станції "Виставковий центр" до Одеської площі у Голосіївському районі" вартістю 1,8 млрд грн.
Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном в загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту становить понад 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн людей. У минулому році їм було перевезено 504,3 млн осіб, протягом першого кварталу 2012 р. - 127,9 млн пасажирів
Перша пускова ділянка першої лінії метро - Святошинсько-Броварської - була відкрита в листопаді 1960 р. Лінії метрополітену перетинають всі 10 районів міста, однак покриття дуже нерівномірне: у Шевченківському районі - 11 станцій, у Печерському - 9, у Дарницькому - 7, у Голосіївському - 6, в Оболонському і Дніпровському - по 4, у Подільському і Святошинському - по 3, в Солом'янському 2 і, нарешті, у Деснянському - тільки одна.
Нагадаємо, наприкінці грудня 2011 р. Кабінет міністрів України схвалив концепцію державної програми будівництва і розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 рр., орієнтовний обсяг фінансування якої може скласти 62 млрд 815,64 млн грн. Концепція передбачає розвиток метрополітену в таких зокрема містах, як Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк.