ua en ru

У Києві до 2025 р. з'являться 30 нових станцій метрополітену (фото)

Автор: RBC.UA
У Києві до 2025 р. планують побудувати 30 нових станцій метрополітену. Про це сьогодні під час круглого столу повідомив начальник КП "Інститут Генерального плану м.Києва" Сергій Броневицький, передає кореспондент РБК-Україна.

У Києві до 2025 р. планують побудувати 30 нових станцій метрополітену. Про це сьогодні під час круглого столу повідомив начальник КП "Інститут Генерального плану м.Києва" Сергій Броневицький, передає кореспондент РБК-Україна.

"У найближчі 15 років ми плануємо побудувати близько 30 станцій метрополітену. Зараз такі темпи вже витримуються - приблизно 2 станції на рік, і ми сподіваємося, що ці темпи будуть рости", - сказав Броневицький.

Також він зазначив, що в цьому році буде почата розробка транспортної схеми Києва. "Це буде більш детальний документ, який відобразить і автоматизовану систему, і передбачить, які саме вулиці з одностороннім рухом, на яких вулицях будуть виділені смуги громадського транспорту", - додав Броневицький.

Зазначимо, на цей рік у Києві заплановано відкриття двох станцій метрополітену - "Іподром" і "Теремки". Останньою, введеною в експлуатацію, стала станція "Виставковий центр", відкрита 27 грудня 2011 р. Раніше побудували станції "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська".

Раніше голова КМДА Олександр Попов повідомляв, що в Києві до 2018 р. включно планується будівництво декількох десятків нових станцій і двох нових ліній київського метрополітену: Подільсько-Вигурівська лінія (на який передбачено будівництво 12 станцій) від аеропорту Жуляни на Троєщину до вулиці Милославської через новий Подільський міст і Лівобережна лінія (12 станцій) від Троєщини до житлового масиву Осокорки. Кошторисна вартість в цінах 2009 р. складає: Подільсько-Вигурівська лінія - 10,2 млрд грн, Лівобережна лінія - близько 6,5 млрд грн.

Крім цього заплановано продовження Сырецко-Печерської лінії в бік Виноградаря, (проекту поки немає), на якій передбачено будівництво 4 станцій після станції "Сирець" - в одну сторону, і в інший кінець Сирецько-Печерської лінії в бік Дарницького вокзалу - будівництво 3 станцій, після станції "Червоний хутір".

Розпорядженням КМДА №223 від 10 лютого 2012 р. затвердила проект Будівництва ділянки Куренівсько - Червоноармійської лінії метрополітену від станції "Виставковий центр" до Одеської площі у Голосіївському районі" вартістю 1,8 млрд грн.

Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном в загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту становить понад 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн людей. У минулому році їм було перевезено 504,3 млн осіб, протягом першого кварталу 2012 р. - 127,9 млн пасажирів

Перша пускова ділянка першої лінії метро - Святошинсько-Броварської - була відкрита в листопаді 1960 р. Лінії метрополітену перетинають всі 10 районів міста, однак покриття дуже нерівномірне: у Шевченківському районі - 11 станцій, у Печерському - 9, у Дарницькому - 7, у Голосіївському - 6, в Оболонському і Дніпровському - по 4, у Подільському і Святошинському - по 3, в Солом'янському 2 і, нарешті, у Деснянському - тільки одна.

Нагадаємо, наприкінці грудня 2011 р. Кабінет міністрів України схвалив концепцію державної програми будівництва і розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 рр., орієнтовний обсяг фінансування якої може скласти 62 млрд 815,64 млн грн. Концепція передбачає розвиток метрополітену в таких зокрема містах, як Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк.