Керуючий директор групи Mail.ru Метью Хаммонд в інтерв'ю Reuters заявив, що використає кошти, отримані від продажу часток у Facebook, Zynga та інших компаніях, на збільшення пакету акцій соціальної мережі "ВКонтакте". За його словами, зараз між двома компаніями існують розбіжності за ціною.
Керуючий директор групи Mail.ru Метью Хаммонд в інтерв'ю Reuters заявив, що використає кошти, отримані від продажу часток у Facebook, Zynga та інших компаніях, на збільшення пакету акцій соціальної мережі "ВКонтакте".
Читайте також: Mail.Ru Group придбала 2,8% акцій рекрутингового порталу HeadHunter і довів частку володіння до 100%
"Для "ВКонтакте" стратегічно вигідно стати частиною Mail.ru Group. Ми завжди стверджували, що зацікавлені у придбанні. Однак зараз існують розбіжності за ціною", - зазначив Хаммонд.
На даний час холдингу належить 39,9% соцмережі. Гендиректор і співвласник "ВКонтакте" Павло Дуров назвав цю пропозицію "типовою єрессю". Соціальна мережа і так займає провідні позиції у вітчизняному сегменті Інтернету. За його словами, сумарно користувачі проводять на сайті більше часу, ніж на якійсь іншій адресі в рунеті.
За даними компанії Liveinternet.ru, у вересні на сторінки сайту заходило близько 37,5 млн користувачів, а в жовтні - близько 39,3 млн, що приблизно на 10 млн більше, ніж аудиторія головної сторінки "Яндекса".
Читайте також: Топ-менеджмент Facebook активно розпродає акції компанії
Mail.ru почала розпродавати активи у III кварталі. Зараз вона володіє лише 0,52% Facebook і повністю позбулася паперів Zynga (0,16%) і Groupon (0,84%). Акції Facebook можуть опинитися на ринку не раніше травня 2013 р., коли закінчиться термін заборони на продаж.
Якщо Mail.ru не зможе знайти спільну мову із "Вконтакте", то кошти можуть виплатити як дивіденди, слідуючи прецеденту, встановленому в серпні цього року. У травні 2012 р. група продала в ході IPO частину акцій Facebook за 855 млн дол. і потім розподілила більшу частину виручки (795 млн дол.) серед акціонерів.
На даний час інтернет-холдинг володіє стратегічними пакетами акцій сервісу електронних платежів Qiwi (21,35%) і соціальної мережі "ВКонтакте" (39,99%), 15% оператора електронних торгів B2B-Center (ВАТ "Центр розвитку економіки"), міноритарним пакетом акцій світової соціальної мережі Facebook Inc. (0,52%), а також частками у кількох російських та українських інтернет-компаніях.
Інформація про те, що російська інтернет-компанія Mail.ru Group збирається довести пакет соціальної мережі "ВКонтакте" до контрольного, з'явилася з посиланням на агентство Bloomberg на початку жовтня.
Читайте також: За 2011 р. "ВКонтакте" отримала близько 15 млн дол. чистого прибутку
Нагадаємо, напередодні стало відомо, що інтернет-холдинг Mail.ru Group вийшов з капіталу знижкового сервісу Groupon і розробника ігор для соціальних мереж Zynga. Інформація про володіння 0,84% Groupon і 0,16% Zynga була видалена з опису компанії.
Раніше повідомлялося, що холдинг Mail.ru Group знизив свою частку в капіталі Facebook. За даними на 9 листопада ц.р., частка Mail.ru в соціальній мережі Facebook знизилася з 0,75% до 0,52%.
Mail.ru Group (заснована у 1998 р.) - провідний гравець російськомовного сегменту мережі Інтернет. Основні акціонери Mail.ru Group - фонд New Media Technologies Алішера Усманова, південноафриканська медіакомпанія Naspers і китайська Tencent, які в сумі володіють 81,14% голосів і 60,34% капіталу. Близько 30% групи знаходиться у вільному обігу у вигляді GDR (Лондонська фондова біржа).
Читайте також: Чистий прибуток Mail.ru Group у 2011 р. виріс більш ніж у 2,5 рази - до 207,6 млн доларів
Чистий прибуток інтернет-холдингу Mail.ru Group за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ) в I півріччі 2012 р. виріс на 66% і склав 4,003 млрд руб. проти 2,409 млрд руб. за аналогічний період роком раніше (в перерахунку на долари США за середнім курсом за I півріччя 2012 р. - з 84,7 млн до 130,7 млн дол.). Виручка компанії виросла на 48,8% - до 9,693 млрд руб. (316,4 млн дол.) проти 6,516 млрд руб. (228,2 млн дол) за аналогічне півріччя 2011 р.
Зазначимо, що у III кварталі 2012 р. сукупна виручка інтернет-холдингу Mail.Ru Group виросла на 36,5%, порівняно з аналогічним періодом 2011 р., і склала 4 млрд 965 млн руб (158 млн дол.). Сукупна сегментна виручка за 9 місяців 2012 р. виросла на 44,4% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.