ua en ru

Російський "Яндекс" запускає власний інтернет-браузер

Автор: RBC.UA
Російська інтернет-компанія "Яндекс" запустила власний інтернет-браузер. Про це сьогодні журналістам у Москві повідомив генеральний директор "Яндекса" Аркадій Волож. Обсяг інвестицій в даний проект компанія не розголошує.

Російська інтернет-компанія "Яндекс" запустила власний інтернет-браузер. Про це сьогодні журналістам у Москві повідомив генеральний директор "Яндекса" Аркадій Волож. Обсяг інвестицій в даний проект компанія не розголошує.

Читайте також: Чистий прибуток "Яндекса" виріс за 6 міс. на 67%

Інтерфейс нового браузера базується на відкритому вихідному коді Chromium, а в якості двигуна був обраний WebKit. У наступній версії також буде використовуватися технологія Opera Turbo, яка дозволить швидше завантажувати інтернет-сторінки при низькій швидкості з'єднання.

Браузер підтримує операційні системи Windows і Mac OS. Він буде доступний для скачування сьогодні о 16:00 за київським часом.

Читайте також: Google Inc. заплатить 22,5 млн дол. за відстеження особистих даних користувачів браузера Safari

Браузер "Яндекса" інтегрований з онлайновими сервісами компанії, наприклад, з пошуком, сервісом перекладів та іншими. Крім того, у програму вбудовано пошукові та навігаційні підказки з готовими відповідями від сервісів "Яндекса". В адресному рядку можна буде вводити як адреси сайтів, так і пошукові запити. Найбільш відвідувані користувачем ресурси винесено на спеціальне табло.

Наприкінці вересня 2012 р. Mail.ru Group також анонсувала запуск власного інтернет-браузера. Браузер Amigo розроблений на базі Chromium і націлений на користувачів соціальних мереж. Поки продукт недоступний для скачування, він проходить альфа-тестування.

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook

"Яндекс" є однією з найбільших російських IT-компаній та сьомим пошуковиком у світі за кількістю оброблених запитів. "Яндекс" з'явився у 1997 р.

19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу A почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій у рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.