Чистий прибуток Facebook у I кварталі 2013 р. виріс на 7% і склав 219 млн дол., говориться в повідомленні компанії. Нагадаємо, що за I квартал 2012 р. компанія відзвітувала про чистий прибуток в 205 млн дол. Чистий прибуток на одну звичайну акцію в порівнянні з I кварталом 2012 р. не змінився і залишився на рівні 0,09 дол. При цьому виручка Facebook за період з січня по березень 2013 р. склала 1,46 млрд дол. Це на 38% більше показників річної давності, коли вона досягла 1,06 млрд дол.
Чистий прибуток Facebook у I кварталі 2013 р. виріс на 7% і склав 219 млн дол., говориться в повідомленні компанії. Нагадаємо, що за I квартал 2012 р. компанія відзвітувала про чистий прибуток в 205 млн дол. Чистий прибуток на одну звичайну акцію в порівнянні з I кварталом 2012 р. не змінився і залишився на рівні 0,09 дол. При цьому виручка Facebook за період з січня по березень 2013 р. склала 1,46 млрд дол. Це на 38% більше показників річної давності, коли вона досягла 1,06 млрд дол.
У структурі виручки лідирує реклама - на неї доводиться 85% виручок, або 1,25 млрд дол. Це на 43% більше, ніж вдалося добитися Facebook за період з січня по березень 2012 р.
Кількість щоденно активних користувачів в березні 2013 р. склала в середньому 665 млн осіб, що на 26% перевищує показники річної давності. Кількість користувачів мобільних додатків Facebook станом на 31 березня 2013 р. досягла 751 млн осіб. Це на 54% більше показників 2012 р.
Читайте також: Facebook швидкими темпами втрачає аудиторію
Експерти прогнозували чистий прибуток на одну звичайну акцію у розмірі 0,12 дол. при виручці в 1,44 млрд дол. На продовженій сесії акції Facebook після оголошення результатів компанії торгувалися волатильно.
Аудиторія соціальної мережі Facebook скоротилася на мільйони користувачів протягом квітня на території найбільших ринків, наголошується в незалежних дослідженнях. Частку від "пирога" Facebook "відкушують" альтернативні соціальні мережі, а користувачі шукають свіжі онлайн майданчики.
У квітні найкрупніша в світі соцмережа втратила 6 млн відвідувачів, що знаменує 4-процентне зниження аудиторії - говорять аналітики з компанії Socialbakers. У Великобританії спад досяг 4,5%, відтік склав 1,4 млн користувачів. За останніх півроку аудиторія Facebook скоротилася на майже 9 млн щомісячних користувачів в США і 2 млн у Великобританії.
Відзначимо, Facebook активно росте в Південній Америці: щомісячна аудиторія в Бразилії збільшилася на 6% за квітень, до 70 млн, в Індії - 64 млн (4% зростання).
Читайте також: Марк Цукерберг знизив свою зарплату до 1 долара
Але в розвинених країнах Facebook втрачає аудиторію. Аналітики з Jefferies повідомляють, що в січні пікові значення складали 1,05 млрд, в лютому - 20 млн, трохи збільшилися цифри в квітні і зараз соцмережа втратила близько 2 млн відвідувачів в Англії з грудня минулого року.
Кількість часу, проведеного в соцмережі, також знижується. У грудні 2012 середній час складав 121 хв., в лютому - 115 хв., згідно з дослідженням comScore. Facebook більше покладається на свої власні дослідження. Особливо акціонерів цікавлять показники по мобільному ринку, на який Facebook направив стільки зусиль і фінансових вливань.
Читайте також: Засновник Facebook Цукерберг заснував політичну партію (відео)
Доходи від мобільної діяльності склали майже чверть всіх доходів від реклами на Facebook в кінці 2012 року, а щомісячна аудиторія мобільного застосування складала 680 млн чоловік в грудні.
Соціальна мережа Facebook була створена Марком Цукербергом (на фото) в 2004 р. Штаб-квартира компанії знаходиться в м. Менло-Парк в Каліфорнії. IPO Facebook відбулося 18 травня 2012 р. Акції соціальної мережі торгуються на американському майданчику NASDAQ під тікером FB.