ua en ru

Facebook швидкими темпами втрачає аудиторію

Автор: RBC.UA
Аудиторія соціальної мережі Facebook скоротилася на мільйони користувачів протягом місяця на території найбільших ринків, наголошується в незалежних дослідженнях. Частку від "пирога" Facebook "відкушують" альтернативні соціальні мережі, а користувачі шукають свіжі онлайн майданчики, повідомляє телеканал "Росія 24".

Аудиторія соціальної мережі Facebook скоротилася на мільйони користувачів протягом місяця на території найбільших ринків, наголошується в незалежних дослідженнях. Частку від "пирога" Facebook "відкушують" альтернативні соціальні мережі, а користувачі шукають свіжі онлайн майданчики, повідомляє телеканал "Росія 24".

Компанія планує найближчим часом відзвітувати за підсумками перших трьох місяців цього року, аналітики передбачають збільшення виручки на 36% з минулого року, а дослідники кажуть, що розширення мережі в Штатах, Великобританії та інших Європейських країнах досягло своєї межі.

Минулого місяця найбільша соцмережа у світі втратила 6 млн відвідувачів, що знаменує 4% зниження аудиторії - говорять аналітики з компанії SocialBakers. У Великобританії спад досяг 4,5%, відтік склав 1,4 млн користувачів. За останні півроку, аудиторія Facebook скоротилася на майже 9 млн щомісячних користувачів в США і 2 млн у Великобританії.

Читайте також: Facebook почала тестувати послугу платних повідомлень в Росії

Порідшали ряди також в Канаді, Іспанії, Франції, Німеччині, Японії, де позиції Facebook завжди були досить міцними.

"Проблема в тому, що у США та Англії більшість людей вже зареєстровані в Facebook і користувалися ним протягом якогось часу. Але є певна межа, коли людям хочеться чогось нового. Піде Facebook шляхом MySpace? Ризик відносно невеликий, але не можна сказати, що така перспектива в принципі неможлива", - коментує ситуацію фахівець з нових медіа Іан Мод з Enders Analysis.

Альтернативні соціальні мережі, на зразок сервісу з обміну фото Instagram, навпаки, залучають користувачів - аудиторія зросла до 30 млн чоловік за 18 місяців.

Path, соціальна мережа для "вузького кола" друзів, де можна обмінюватися текстовими повідомленнями, викладати музику або відео - засобом спілкування служать картинки, і тільки картинки, набрала 1 млн користувачів за тиждень роботи і на даний момент, число активних користувачів підібралося до 9 млн.

Читайте також: Facebook планує розвивати новинну стрічку і Instagram

Facebook активно росте в Південній Америці: щомісячна аудиторія в Бразилії збільшилась на 6% за останній місяць, до 70 млн, в Індії - 64 млн (4% зростання).

Але в розвинених країнах Facebook втрачає аудиторию.Аналитики з Jefferies повідомляють, що в січні пікові значення складали 1,05 млрд, у лютому - 20 млн, трохи збільшилися цифри у квітні і зараз соцмережа втратила близько 2 млн відвідувачів в Англії з грудня минулого року.

Кількість часу, проведеного в соцмережі, також знижується. У грудні 2012 середній час становив 121 хв, у лютому - 115 хв, згідно з дослідженням comScore. Facebook більше покладається на свої власні дослідження, тому аналітики чекають звіту, наміченого на середу. Особливо акціонерів цікавлять показники по мобільному ринку, на який Facebook направив стільки зусиль і фінансових вливань.

Доходи від мобільної діяльності склали майже чверть усіх прибутків від реклами на Facebook в кінці 2012 року, а щомісячна аудиторія мобільного додатку становила 680 млн осіб у грудні.

Читайте також: Марк Цукерберг знизив свою зарплату до 1 долара

Facebook є найбільшою в світі соціальною мережею - її щомісячна аудиторія складає близько 1 млрд користувачів. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Чистий прибуток Facebook Inc. в 2012 р. впав майже в 19 разів порівняно з попереднім роком і склав 53 млн дол.