ua en ru

Заступник гендиректора авіакомпанії "Бєлавіа" Чергінець: Якщо не вистачатиме місць - поставимо більші літаки

Заступник гендиректора авіакомпанії "Бєлавіа" Чергінець: Якщо не вистачатиме місць - поставимо більші літаки Чергінець розповів про наслідки очікуваного припинення авіасполучення між Україною і Росією
У разі взаємної заборони на авіасполучення між Україною і Росією, яка може набути чинності 25 жовтня, у виграші опиняться кілька авіакомпаній з сусідніх держав. В такому випадку вони зможуть переманити частину пасажиропотоку з заборонених прямих рейсів на транзитні рейси через свої аеропорти. Серед переможців будуть, в першу чергу, білоруська "Бєлавіа" і латвійська airBaltic, оскільки їх маршрути виявляться найбільш короткими для перельотів з України в Росію і назад.

У разі взаємної заборони на авіасполучення між Україною і Росією, яка може набути чинності 25 жовтня, у виграші опиняться кілька авіакомпаній з сусідніх держав. В такому випадку вони зможуть переманити частину пасажиропотоку з заборонених прямих рейсів на транзитні рейси через свої аеропорти. Серед переможців будуть, в першу чергу, білоруська "Бєлавіа" і латвійська airBaltic, оскільки їх маршрути виявляться найбільш короткими для перельотів з України в Росію і назад.

При цьому, за даними онлайн-ресурсу tickets.ua на 13:00 30 вересня найдешевша пропозиція щодо перельоту Київ-Москва з пересадкою - якраз у "Бєлавіа" (216 дол. проти 312 дол. у airBaltic). Залишившись на самоті в якості єдиного прямого авіаперевізника на маршруті Київ-Москва російський "Ютейр" пропонує квитки за 262 дол.

В бліц-інтерв'ю "РБК-Україна" заступник генерального директора авіакомпанії "Бєлавіа" Ігор Чергінець розповів про те, що і як буде робити перевізник після очікуваного припинення авіасполучення між Україною і Росією і прогнозованого в цій ситуацією зростання попиту на його послуги.

РБК-Україна: Білоруська авіакомпанія "Бєлавіа" може стати однією з тих, хто виграв від введення Україною та Росією взаємної заборони на авіасполучення. Чи плануєте ви у зв'язку з можливим зростанням пасажиропотоку збільшити число рейсів за маршрутами Мінськ-Київ і Мінськ-Москва?

Ігор Чергінець: Авіакомпанія поки що не прийняла рішення з цього приводу. В даний момент ми стежимо за тим, як йде бронювання на наші рейси за цими напрямками. Якщо не вистачатиме місць - поставимо більші літаки. Це стосується як рейсів в Україну, так і в Росії.

РБК-Україна: Виходячи з ваших спостережень, вже можна говорити про зростання попиту на бронювання перельотів з Києва в Москву через Мінськ і назад на дати після 25 жовтня?

Ігор Чергінець: Ні, поки що особливих змін не спостерігається.

РБК-Україна: Наскільки зараз зручний транзит з Києва в Москву через Мінськ і назад?

Ігор Чергінець: Зараз "Бєлавіа" літає по маршрутах Мінськ-Київ і Мінськ-Москва по два рази в день. При перельоті Київ-Мінськ-Москва пересадка вранці у Мінську триває 1 годину 10 хвилин, а ввечері - 1 годину 40 хвилин. У зворотному напрямку вранці пересадка триває 1 годину 25 хвилин, а ввечері - 2 години 20 хвилин. Думаю, що це більш-менш комфортно для пасажирів.

РБК-Україна: Якщо пасажиропотік різко зросте, то до якої місткості "Бєлавіа" може збільшити повітряні судна на цих напрямках?

Ігор Чергінець: Ми можемо поставити на ці рейси Boeing 737-800 із 189 кріслами.

РБК-Україна: А зараз ви на яких літаєте?

Ігор Чергінець: По-різному, в залежності від завантаження - починаючи з CRJ-200 (50 крісел), закінчуючи тим же Boeing 737-800. Але найчастіше на цьому маршруті працює Embraer-175 (76 крісел).

РБК-Україна: Якщо попит на транзит через Мінськ буде перевищувати можливості двох існуючих рейсів, то чи буде "Бєлавіа" просити збільшення кількості дозволів на напрямок Київ-Мінськ у Державної авіаційної служби України?

Ігор Чергінець: Якщо попит збільшиться, то в рамках міжурядової угоди між Білоруссю і Україною будемо розглядати це питання, проводити переговори.

РБК-Україна: Якщо попит все-таки перевищить пропозицію, ви будете підвищувати ціни на квитки?

Ігор Чергінець: У будь-якому випадку ціни не будуть рости.

РБК-Україна: Але ж це закономірно, що при зростанні попиту ціни, як правило, теж ростуть. Чому ж ви не будете їх підвищувати?

Ігор Чергінець: Існує програма по управлінню доходами, яка передбачає декілька рівнів тарифів. Ціна на квиток залежить від завантаження рейсів. У продажу залишаться квитки за мінімальними тарифами, які можна буде придбати, якщо рейс буде завантажений слабо. І, навпаки, якщо вільними залишаться пару крісел, у продажу будуть квитки по максимальній ціні. Крім того, є ще й проміжні тарифи.

РБК-Україна: Кого "Бєлавіа" вважає конкурентами з перевезення пасажирів транзитом за маршрутами Київ-Москва і назад?

Ігор Чергінець: Ними будуть латвійська авіакомпанія airBaltic, турецька Turkish Airlines, польська LOT, і молдовська Air Moldova.

Розмовляв Дмитро Уляницький