ua en ru

Виручка від мережевої реклами у 2012 р. досягла рекордних 36 млрд дол

Автор: RBC.UA
Виручка від цифрової реклами у 2012 р. досягла нового рекордного значення у 36,6 млрд дол., що на 15% вище торішніх значень. Це випливає з річного звіту компанії Interactive Advertising Bureau (IAB).

Виручка від цифрової реклами у 2012 р. досягла нового рекордного значення у 36,6 млрд дол., що на 15% вище торішніх значень. Це випливає з річного звіту компанії Interactive Advertising Bureau (IAB).

Читайте також: Facebook почала тестувати послугу платних повідомлень у Росії

Мобільні системи виявилися найбільш швидкозростаючою категорією, хоча і склали відносно невеликий відсоток від загальної виручки (9%). Мобільна реклама зібрала 3,4 млрд дол. прибутку. Для порівняння: у 2011 р. сума виручки зросла на 149% і склала лише 1,6 млрд дол.

Ці цифри узгоджуються і з проміжним звітом IAB, який показав, що загальне зростання виручки сповільнилося, у той час як мобільні пристрої, навпаки, виявилися на етапі зльоту. У 2011 р. загальна сума прибутку за цифрову рекламу зросла на 22%.

Читайте також: Браузер Safari відвоював у березні 61% мобільного трафіку

"Ці рекордні цифри показують зміну парадигми, коли маркетологи починають усвідомлювати роль "безлічі екранів" у донесенні інформації до сьогоднішніх споживачів. Мобільні пристрої переживають зліт завдяки своїй поширеності і здатності служити потужною цифровою панеллю управління, яка подорожує з вами з ранку і до пізнього вечора", - повідомив президент і генеральний директор IAB Рендалл Ротенберг.

Ось як виручка від реклами представлена ​​в інших категоріях:

- цифрове відео зросло на 29% до 2,3 млрд дол.;

- пошукові системи зросли на 14,5% до 16,9 млрд дол.;

- екранна реклама виросла всього на 9% до 12 млрд дол.

Виручка від мережевої реклами у 2012 р. досягла рекордних 36 млрд дол

Читайте також: eBay не рекомендує рекламодавцям платити за ключові слова в пошуковиках

Звіт також повідомляє про те, що загальна виручка за IV квартал 2012 р. дорівнює 9 млрд дол., що на 14,9% більше, ніж в аналогічний період минулого року.

Як повідомлялося, ринок мобільних додатків у 2013 р. досягне 25 млрд дол., а приріст складе 62% відносно минулого року. Такий прогноз був представлений аналітичною компанією Gartner.

Нагадаємо, в березні стало відомо, що американська інтернет-корпорація Google ухвалила рішення прибрати зі свого магазину додатків програми і розширення для блокування реклами. Під заборону потрапили найпопулярніше розширення для Firefox Adblock Plus і десятки аналогічних йому.

Читайте також: Кількість шкідливого ПЗ для Android зросла у 2012 р. на 163%, - дослідження