ua en ru

eВay не рекомендує рекламодавцям платити за ключові слова в пошукачах

Автор: RBC.UA
Американська компанія eВay, яка надає послуги в області інтернет-аукціону, провела дослідження, яке показало, що покупка ключових слів у пошукових сервісах мало впливає на обсяги продажу продукції компанії.

Американська компанія eВay, яка надає послуги в області інтернет-аукціону, провела дослідження, яке показало, що покупка ключових слів у пошукових сервісах мало впливає на обсяги продажу продукції компанії. Про це повідомляє Tamebay.

Пошукові платформи, зокрема Google і Bing, пропонують "купити" слова. Це означає, що пошук за певними придбаними словами підвищує вірогідність появи посилання на сайт компанії, яка купила ці слова.

Читайте також: Google анонсувала додатки для окулярів Google Glass (фото, відео)

Дослідження eВay, представлене на економічній конференції у Стенфордському університеті, свідчить про те, що по такому посиланню переходять переважно вірні користувачі, які все одно зайшли б на сайт компанії.

"У березні 2012 р. eВay провела тест, щоб вивчити ефективність реклами через ключові слова (сюди увійшли всі запити, що включають слово eВay, зокрема багатослівні пошуки на кшталт "ebay shoes (туфлі)". На пошукових серверах Yahoo і Microsoft (MSN) підтримка запитів eВay була припинена, тоді як в пошуку Google ключові слова все ще проплачувалися - саме Google був вибраний для оцінки поточної ситуації. Результати показали, що весь недоотриманий трафік і, відповідно, продажі були негайно відіграні природними запитами по пошуку", - сказано в дослідженні.

eВay зазначає, що у США в 2011 р. на рекламу в Інтернеті було витрачено 31,7 млрд дол. Провідні 10 замовників реклами витратили на ці цілі близько 2,36 млрд дол. Близько 95% доходів Google надходять від продажу реклами ключових слів у пошукачі. І якщо компанія втратить 2,36 млрд дол. доходів, це серйозно позначиться на її фінансових показниках. Тоді Google доведеться шукати нові джерела доходів.

Читайте також: Google створює кросівки, що говорять, спільно з Adidas (відео)

eВay не рекомендує рекламодавцям платити за ключові слова в пошукачах

еВay вже відмовилася від платної реклами на Google. Якщо здійснити пошук будь-якого поєднання слів, включаючого eВay, то характерним чином виділені результати пошуку, за які були заплачені гроші, більше не показуються.