Більше 4-х годин знадобилося працівникам готелю Marriott в американському місті Денвер, щоб звільнити постояльців з номерів у ніч на 1 січня.
Більше 4-х годин знадобилося працівникам готелю Marriott в американському місті Денвер, щоб звільнити постояльців з номерів у ніч на 1 січня.
Всі двері готелю виявилися заблокованими рівно опівночі з настанням 2012 року, коли комп'ютерна система відмовилася ідентифікувати ключ карти гостей і співробітників, передає Associated Press.
Незважаючи на те, що співробітники служби технічної підтримки прибули на місце негайно, для відкриття всіх дверей знадобився тривалий час. Всього в готелі 628 гостьових номерів.
За словами інженерів, електронні ключі просто забули "перепрошити" на 2012 р.
За щасливим збігом обставин ніхто не постраждав. Однак даний випадок в черговий раз підкреслює, наскільки залежною від техніки стає людина.