У Демократичній Республіці Конго (ДРК) в аеропорту м. Кісангані розбився літак, на борту якого було 112 пасажирів і членів екіпажу, передає РБК з посиланням на Reuters і владу країни.
У Демократичній Республіці Конго (ДРК) в аеропорту м. Кісангані розбився літак, на борту якого знаходилися 112 пасажирів і членів екіпажу, передає РБК з посиланням на Reuters.
За останніми даними, вижили понад 50 чоловік. Загинули 53 людини. На місці аварії тривають рятувальні роботи.
Boeing 727 конголезької авіакомпанії Hewa Bora розбився в міжнародному аеропорту міста Кісангані на північному сході країни. Представник авіаперевізника Ставрос Папаіоанну зазначив, що аварія сталася під час заходу на посадку в поганих погодних умовах. «Пілот намагався посадити літак, але не потрапив на злітно-посадкову смугу», - сказав Папаіоанну.
У Кісангані літають середньомагістральні пасажирські літаки McDonnell Douglas MD-82. Авіакомпанія також використовує один літак Boeing 767-266 ER і два Boeing 727.
Як відзначає Reuters, авіакомпанія Hewa Bora знаходиться в "чорному списку" Європейського союзу. У цей список входять авіакомпанії, яким з причин безпеки заборонено здійснювати перельоти.
Нагадаємо, 4 квітня 2011 р. у Конго сталася аналогічна катастрофа. При заході на посадку в аеропорту міста Кіншаса потерпів аварію літак ООН. Повітряне судно потрапило в сильний дощ і вітер, через що вдарилося в злітно-посадкову смугу. В результаті, літак розколовся на дві частини і загорівся. На борту лайнера було 33 людини, з них живим залишився тільки один. Літак належав грузинській авіакомпанії Airzena. Співробітники ООН прямували до Кіншаси з міста Кісангані.
Найбільша авіакатастрофа в ДРК сталася в жовтні 2007 р., коли недалеко від Кіншаси в житловий масив врізався літак Ан-26.
Згідно з відомостями міжнародного співтовариства, Конго знаходиться на одному з останніх місць у світі за рівнем безпеки польотів.
На середину 2010 р. з більш ніж 1800 вироблених Boeing 727 в експлуатації знаходилося близько 300 машин. Враховуючи середній вік парку, що перевищує чверть століття, їх здебільшого використовують для виконання вантажних рейсів авіакомпанії ряду найбідніших країн Африки, Азії і Латинської Америки.