Незважаючи на проведену протягом п'яти місяців реконструкцію, найвищий в Німеччині залізничний міст Мюнгстенер-Брюкке залишається закритим. При реконструкції будівельники не врахували вагу пасажирів, тому їм тепер доводиться їздити в об'їзд.
Незважаючи на проведену протягом п'яти місяців реконструкцію, найвищий в Німеччині залізничний міст Мюнгстенер-Брюкке залишається закритим. При реконструкції будівельники не врахували вагу пасажирів, тому їм тепер доводиться їздити в об'їзд, повідомляє Deutsche Welle з посиланням на газету Welt.
У ході ремонту будівельники допустили цілий ряд помилок. Найбільш груба з них - те, що при розрахунку граничних навантажень на металоконструкції не була врахована вага пасажирів у поїздах.
За розрахунками фахівців, побудований в 1897 р. сталевий арочний міст через долину річки Вуппер, що охороняється державою, через втому конструкцій може не витримати навантаження. Наглядаюча організація дозволила навантаження на міст у розмірі 72 т. Проте вага порожнього пасажирського потягу вже становить приблизно 70 т. Таким чином, кожен потяг зміг би перевести тільки по 25 чоловік.
Керівництво німецького залізничного концерну Deutsche Bahn визнало помилку. "Ми вписали в договір невірні числа", - говорить прес-секретар компанії Удо Кампшульте.
Мюнгстенер-Брюкке залишається закритим вже більше п'яти місяців. Щодня пасажирам потягів, що слідують між містами Золінген і Вупперталь, доводиться виходити і об'їжджати закриту ділянку на автобусі, що займає додатково 20 хвилин. Питання про те, коли міст заввишки 107 м і довжиною 465 м буде знову введений в експлуатацію, залишається відкритим.