Створення спільного з Росією авіаційного концерну і спільне управління активами в нім можливо лише після аудиту активів обох сторін аудиторською фірмою з "великої четвірки".
Створення спільного з Росією авіаційного концерну і спільне управління активами в нім можливо лише після аудиту активів обох сторін аудиторською фірмою з "великої четвірки". Про це заявив журналістам глава ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв, передає кореспондент РБК-Україна.
"Є 4-5 всесвітньо відомих компаній, які не беруть відкотів, вони беруть гроші - до них і треба звертатися. Одну делегацію присилають до нас, іншу - в Об'єднану авіаційну компанію", - вважає він.
За словами голови ради директорів "Мотор Січ", використання в даній ситуації заангажованих аудиторів неприпустимо. "А так нам росіяни говорять - у нас вже є аудиторська компанія, своя. Я говорю - ну тоді я пішов. Що таке своя? Кишенькова? Проплачена?" - заявив В.Богуслаєв.
Крім того, В.Богуслаєв сказав, що об'єднання з російським авіапромом можливо лише на основі скупки акцій зацікавленою стороною, обмін пакетами цінних паперів у даному випадку неприпустимий.
"Мотор Січ" - єдине машинобудівне підприємство в Україні, чиї акції є на IPO. Якщо росіяни хотіли б об'єднатися з нами, вони могли б викупити 11% наших акцій, що знаходяться у вільному продажі на торгах, - за ринковою ціною", - вважає В.Богуслаєв.
"Вони нам говорять - давайте обміняємося. Ринок цивілізований не припускає бартеру, так із сусідами можна домовлятися - ти мені сіль, я тобі хліб. Якщо їм цікаві ми, хай куплять акції, ми ці гроші спрямуємо на технічне переозброєння. А один "портфель" з акціями міняти на інший портфель - це дитячий лепет", - заявив голова ради директорів "Мотор Січ".
За його словами, у бесідах із Президентом України Віктором Януковичем і прем'єр-міністром України Миколою Азаровим він постійно підкреслює той факт, що росіяни повинні придбати акції підприємства, якщо хочуть мати з ним спільний бізнес, але контроль над спільним підприємством повинен неодмінно залишатися за урядом України.
Нагадаємо, 18 травня, в ході засідання 7-го українсько-російського економічного форуму, Російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) та український концерн "Антонов", куди входить ВАТ "Мотор Січ", домовилися про створення управляючої компанії.
В.Богуслаєв заявив на форумі, що кооперація з російськими авіабудівниками в 2 рази прискорює і в 2-3 рази здешевлює створення спільних літаків.
Єдина компанія розширюватиме спільне виробництво і постачання в експлуатацію літака Ан-148 та його модифікацій, виробництвом літаків сімейства Ан-124 і літаків сімейства Ан-140, розробкою і проведенням спільної маркетингової політики, як на внутрішніх ринках, так і в світі.
ВАТ "Мотор Січ" - одне з найбільших підприємств у світі з випуску авіаційних двигунів для літаків і гелікоптерів, а також промислових газотурбінних установок. Підприємство виробляє авіадвигуни для гелікоптерів "Мі" і "Ка", а також літаків Ан-124, Ан-140 і Як-130. За останніми даними, 56,1% акцій компанії володіє її менеджмент, 14,9% - голова ради директорів В.Богуслаєв, 4,7% - перебувають у розпорядженні емітента, 24,3% - free float.
Чистий прибуток "Мотор Січ" за 2009 р. в порівнянні з 2008 р. збільшився майже в 200 разів - з 3,843 млн грн до 754,738 млн грн. Обсяг активів в 2009 р. збільшився на 28% - до 4,529 млрд грн.
Сумарна дебіторська заборгованість збільшилася в 1,6 разів - до 873,854 млн грн. Розмір нерозподіленого прибутку в 2009 р. склав 1,384 млрд грн. Чисельність робітників на кінець 2009 року склала 21 тис. 847 осіб.
До складу ВАТ "Мотор Січ" входять наступні структурні одиниці, розташовані на території України: Запорізький моторобудівний завод, Запорізький машинобудівний завод ім.В.І.Омельченко, Сніжнянський машинобудівний завод, Волочиський машинобудівний завод і авіакомпанія "Мотор Січ".