Україна більше не буде закуповувати потяги Hyundai, а буде купувати поїзди українського виробництва. Про це заявив прем'єр-міністр Україна Микола Азаров під час відвідин Сорочинського ярмарку в Полтавській області, повідомляє радіо "Свобода".
Україна більше не буде закуповувати потяги Hyundai, а буде купувати поїзди українського виробництва. Про це заявив прем'єр-міністр Україна Микола Азаров під час відвідин Сорочинського ярмарку в Полтавській області, повідомляє радіо "Свобода".
"Крюківський вагонобудівний завод створив поїзд не краще і не гірше Hyundai, який курсує зараз на нашій залізниці. Ми Hyundai більше купувати не будемо. Будемо купувати поїзди Крюківського заводу", - заявив Азаров.
Прем'єр вважає, що потяги українського виробництва надійні і якісні.
Як повідомлялося, у 2013 р. до Криму почнуть курсувати швидкісні поїзди Hyundai і Skoda.
Ціни на квитки для проїзду в поїздах Hyundai значно вище, ніж на звичайні, - як заявляли в "Укрзалізниці", "за швидкість і сервіс потрібно платити". Водночас потяги цієї компанії неодноразово спізнювалися або не виходили в рейси з технічних причин. Також траплялися випадки відключення кондиціонування.
2 червня через технічні неполадки поїзд Hyundai не вийшов в рейс із Харкова до Києва. 11 червня потяг Hyundai сполученням Київ-Донецьк затримувався на понад 40 хв. 23 червня швидкісний поїзд Hyundai № 170 сполученням Львів-Київ спізнився до столиці на 2 години. 12 липня поїзд Hyundai, що здійснював рейс за маршрутом Донецьк-Київ, з технічних причин запізнився на 4,5 години. 31 липня Поїзд Hyundai Донецьк-Київ спізнився майже на 3 години.
Пізніше в "Укрзалізниці" заявили про розробку порядку впровадження компенсації пасажирам за запізнення поїздів "Інтерсіті+" більш ніж на 30 хвилин. А віце-прем'єр Борис Колесніков заявив, що в низці українських ЗМІ розгорнута інформаційна війна проти впровадження швидкісних поїздів Hyundai. "Йде цілеспрямована кампанія проти швидкісного руху з боку медіа, що перекладається на російську мову словом "джинса". Із 400 рейсів Hyundai поламалися 8 разів, звичайні поїзди поламалися 80, але про це ніхто не говорить", - зазначив він наприкінці червня.
Нагадаємо, з 14 серпня в Україні знижено ціну квитків на проїзд у поїздах Hyundai на 16,6%. Це обумовлено вступом в силу закону України № 5083-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв'язку з проведенням адміністративної реформи в Україні", згідно з положеннями якого, серед іншого, знижується ціна на квитки в поїздах "Інтерсіті+" .
Як повідомлялося, в липні АМКУ почав дослідження обгрунтованості тарифів на перевезення пасажирів поїздами Hyundai Rotem.
Нагадаємо, 25 травня ц.р. з Центрального залізничного вокзалу Києва до Львова відправився перший електропоїзд Hyundai. З 00:00 27 травня в Україні діє новий графік руху поїздів на 2012-2013 рр., в якому передбачено курсування нових денних міжрегіональних швидкісних поїздів Hyundai. До 1 вересня нові поїзди курсуватимуть за експериментальними графіками руху, згідно з якими Hyundai з Києва до Харкова будуть їхати 4 год. 25 хв. зі швидкістю понад 106 км/год, зі Львова до Києва - 4 ч. 55 хв. зі швидкістю понад 116 км/год. На початку червня Hyundai почне курсувати за маршрутом Київ - Донецьк - відстань між містами потяг долатиме за 6 год. 30 хв. зі швидкістю понад 112 км/год.
Загальна кількість місць в міжрегіональному електропоїзді Hyundai в дев'ятивагонній комплектації - 579, з яких 1-го класу - 168, 2-го класу - 411. Загальна кількість місць в електропоїзді Skoda в шестивагонній комплектації - 636, з яких 1-го класу - 46, 2-го класу - 590.