"Укрзалізниця" з 27 травня вводить новий графік руху поїздів

В Україні з 00:00 27 травня буде введено в дію новий графік руху поїздів на 2012/2013 рр. У новому графіку руху розроблено розклад для призначення 298 пар поїздів, із них: 156 у внутрішньому сполученні, 125 з країнами СНД та 17 із країнами Заходу. Про це в ході брифінгу повідомив начальник головного пасажирського управління "Укрзалізниці" Олександр Іванько. "Дя забезпечення перевезень підготовлено та задіяно майже 4,6 тис. вагонів, із яких близько 2 тис. вагонів із системою кондиціювання. Також сформовані 9 составів спеціальних поїздів дя перевезення дітей, організованих груп пасажирів та вболівальників на Євро-2012",- зазначив Іванько.

В Україні з 00:00 27 травня буде введено в дію новий графік руху поїздів на 2012/2013 рр. У новому графіку руху розроблено розклад для призначення 298 пар поїздів, із них: 156 у внутрішньому сполученні, 125 з країнами СНД та 17 із країнами Заходу. Про це в ході брифінгу повідомив начальник головного пасажирського управління "Укрзалізниці" Олександр Іванько. "Дя забезпечення перевезень підготовлено та задіяно майже 4,6 тис. вагонів, із яких близько 2 тис. вагонів із системою кондиціювання. Також сформовані 9 составів спеціальних поїздів дя перевезення дітей, організованих груп пасажирів та вболівальників на Євро-2012",- зазначив Іванько, повідомляє прес-служба "Укрзалізниці". .

Заступник генерального директора Укрзалізниці Ігор Гладкіх розповів, що у новому графіку на основних напрямках руху сконцентровані пасажирські поїзди денного сполучення, в тому числі і швидкісні. Новим графіком руху на залізничному транспорті започатковується функціонування основних пересадочних пунктів - хабів. У пересадочних вузлах (обласних центрах, вузлових станціях тощо) забезпечуватиметься пересадка пасажирів із приміських поїздів, поїздів підвищеного комфорту та автотранспорту на швидкісні поїзди.

За словами начальника головного управління приміських пасажирських перевезень залізничного транспорту Ігоря Мариненка, пересадочні пункти діятимуть у Львові, Києві, Донецьку, Луганську, Жмеринці, Знам'янці, Полтаві, Івано-Франківську та інших містах.

У новому графіку руху передбачено курсування нових денних міжрегіональних швидкісних поїздів Hyundai категорії Інтерсіті (+) із місцями для сидіння та швидкістю до 160 км/год: на напрямках: Київ - Львів - 3 пари, Київ - Харків - 3 пари, Київ - Донецьк - 2 пари (3-я пара факультативно), та Skoda категорії Інтерсіті на напрямках: Харків - Донецьк, Харків - Дніпропетровськ, Дніпропетровськ - Донецьк, Донецьк - Луганськ, Донецьк - Маріуполь.

Загальна кількість місць у міжрегіональному електропоїзді Hyundai у девятивагонній комплектації - 579, з яких 1-го класу - 168, 2-го класу - 411. Загальна кількість місць в електропоїзді Skoda у шестивагонній комплектації - 636, з яких 1-го класу - 46, 2-го класу - 590.

Перевезення пасажирів новими швидкісними денними поїздами дасть можливість створити більш комфорті умови проїзду, підвищити маршрутну швидкість і значно зменшити час на шляху прямування.

Загалом порівняно із нині діючим, у новому графіку руху середня маршрутна швидкість пасажирських поїздів підвищена на 2,1 км/год. Підвищення маршрутної швидкості дало можливість 7 пар поїздів перевести в категорію швидких.

У зв'язку з оптимізацією графіку руху та розвитком денного сполучення, а також з метою розмежування руху вантажних та пасажирських поїздів змінено маршрут прямування 36 парам поїздів. Таким чином забезпечено перевезення на ділянках, з яких курсування поїздів відмінено.

Так, наприклад, продовжено маршрут прямування поїзда № 637/638 Одеса - Знам'янка до Черкас; поїзда № 177/178 Харків - Кременчук до ст. Т.Шевченка, змінено маршрут прямування поїзда № 62/61 Миколаїв - Москва, який курсуватиме через Долинську - Знам'янку - Т.Шевченка - Конотоп, а також поїзда № 375/376 Харків - Херсон, який прямуватиме через Долинську - Тимкове - Кривий Ріг - Апостолове - Миколаїв. Встановлено курсування нових денних поїздів: № 173/174 Київ-Кам'янець - Подільский, № 171/172 Суми - Київ, № 173/174 Харків - Суми.

На курортних напрямках передбачена можливість курсування такої ж кількості поїздів, як і у нині діючому графіку. В новому графіку руху призначено 70 пар літніх поїздів, в тому числі 33 пари складом "Укрзалізниці" та є можливість додатково призначити ще 20 пар поїздів.

Для уникнення черг у пунктах продажу квитків буде відкрито 160 додаткових кас, із них 7 пересувних, що працюватимуть влітку на узбережжі Чорного моря.

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України розробило тарифи на швидкісні потяги Hyundai. Передбачається здійснити регулювання по днях тижня: зниження в четвер і суботу на 10% і підвищення в п'ятницю і неділю на10%. Також, при оформленні проїзду в поїздах Інтерсіті + (ІВ +) "туди і назад" надавати знижку від вартості квитка і плацкарти в розмірі 10%. Крім цього, передбачено в вагонах 2-го і 1-го класів збільшення коефіцієнта індексації швидкісних поїздів Інтерсіті + (ІВ +) з 1,6 на 2,0.

Відзначимо, раніше міністр інфраструктури України Борис Колесніков заявив, що у ціновій політиці на трикутнику Харків-Дніпропетровськ-Донецьк будуть орієнтуватися на вартість автобусів. "Ми будемо продавати квитки приблизно за ціною, порівнянною з автобусними перевезеннями. Це допоможе нам мати невелику рентабельність, і в той же час забрати всіх (пасажирів). Тому що швидше, ніж на поїзді, ви з Харкова до Донецька чи Дніпропетровська на громадському транспорті не доїдете. Ми опублікуємо тарифи ... думаю, в першій декаді квітня", - відзначив він. Раніше Колесніков заявляв, що вартість квитка в другий клас швидкісного поїзда Hyundai складе приблизно 220 грн. Що ж до економічної складової для залізниці, то, за словами Колеснікова, головне завдання - досягти максимально ефективного використання поїзду Hyundai цілий рік, а не лише в пікові періоди пасажиропотоку.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся