ua en ru

Збиток Київського метрополітену в I кварталі 2013 р. виріс на 18,1%

Автор: RBC.UA
Збиток КП "Київський метрополітен" за I квартал 2013 р. порівняно з аналогічним періодом 2012 р. виріс на 18,1% і склав 106,8 млн грн.

Збиток КП "Київський метрополітен" за I квартал 2013 р. порівняно з аналогічним періодом 2012 р. виріс на 18,1% і склав 106,8 млн грн. Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.

Київським метрополітеном перевезено 129,3 млн пасажирів. З них 96,5 млн пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 8,6 млн студентів за пільговими квитками), 32,8 млн пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд відповідно до законів України та рішенням Київради).

Читайте також: Збиток "Київського метрополітену" в 2012 р. виріс до 345 млн грн

Доходи Київського метрополітену за I квартал 2013 р. склали 225,1 млн грн., з них:
- від перевезень пасажирів - 182,3 млн грн;
- від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 08.02.2013 № 3/9060 "Про бюджет міста Києва на 2013 р.", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) - 4,0 млн грн;

- від надання права на тимчасове використання місць під рекламу - 3,5 млн грн;

- інші (від надання послуг стороннім організаціям, об'єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів т.п.) - 10,0 млн грн.;
- бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету не надходили (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків - 35,5 млн грн.)
- отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету - 25,3 млн грн (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків - 13,4 млн грн).

Читайте також: Київський метрополітен прийняв рішення про зменшення швидкості поїздів на проблемних ділянках

Витрати Київського метрополітену за I квартал 2013 р. склали 331,9 грн.

Нагадаємо, що збиток "Київського метрополітену" в 2012 році склав 345 млн грн, що на 7,6% більше збитку в 2011 р. на рівні 320,7 млн грн.

Незважаючи на складну економічну ситуацію, в метрополітені виношують багато планів з модернізації та впровадженню нових технологій. Так, до 2025 р. планують побудувати 30 нових станцій. На цей рік заплановано відкриття станції "Теремки". За словами глави КМДА Олександра Попова, відкриття станції "Теремки" може бути відкладено до Дня Незалежності, 24 серпня.

За словами Попова, будівництво однієї станції та прокладання 1200 метрів самої колії на сьогоднішній день коштує близько до 800 млн грн. У грудні Кабінет міністрів виділив 220 млн грн на будівництво метро на Троєщину і Теремки.

Також заплановано, що вже навесні 2013 р. в київському метро з'явиться безкоштовний Wi-Fi. Зараз техніко-економічні показники проекту Wi-Fi розробляють у Департаменті транспортної інфраструктури та КП "Київський метрополітен".

Читайте також: Безкоштовний Wi-Fi у Київському метрополітені з'явиться навесні 2013 р., - КМДА

Що стосується вартості проїзду в метро, ​​то незважаючи на активізацію цієї теми останнім часом, за словами заступника голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Руслана Крамаренка, вартість проїзду залишиться колишньою, незважаючи на те, що місто дотує кожну поїздку в метро.

Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту становить понад 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн осіб.