Збиток "Київського метрополітену" в 2012 р. виріс до 345 млн грн
За підсумками господарської діяльності комунального підприємства "Київський метрополітен" в 2012 році збиток склав 345 млн грн, що на 7,6% більше збитку в 2011 р. на рівні 320,7 млн грн. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"У КП "Київський метрополітен" відбулося засідання техніко-економічної ради, на якому розглядалося питання забезпечення безпечного перевезення пасажирів у кризовій фінансово-економічної ситуації, яка склалася на підприємстві з ряду причин. Серед них - недофінансування потреб Київського метрополітену і невідшкодування витрат на перевезення пільговиків з державного та місцевого бюджетів, а також невідповідність діючого тарифу на проїзд у метрополітені собівартості перевезень. Ці обставини спричинили системне погіршення фінансового стану Київського метрополітену ", - сказано в повідомленні.
У планах, до 2025 р. побудувати 30 нових станцій метрополітену. На цей рік заплановано відкриття станції "Теремки". За словами глави КМДА Олександра Попова, відкриття станції "Теремки" може бути відкладене до Дня Незалежності, 24 серпня.
Читайте також: Київський метрополітен прийняв рішення про зменшення швидкості поїздів на проблемних ділянках
За словами Попова, будівництво однієї станції і прокладка 1200 метрів самої колії на сьогоднішній день стоїть близько до 800 млн грн. У грудні Кабінет міністрів виділив 220 млн грн на будівництво метро на Троєщину і Теремки.
Також заплановано, що вже навесні 2013 р. у київському метро з'явиться безкоштовний Wi-Fi. Зараз техніко-економічні показники проекту Wi-Fi розробляють в Департаменті транспортної інфраструктури та КП "Київський метрополітен". Як тільки документ буде готовий - в міськадміністрації відбудеться засідання конкурсної комісії. На ньому повинні затвердити умови конкурсу, щоб до кінця січня оголосити про його проведення. Визначити переможців обіцяють до кінця лютого. У березні, за умови успішного проведення конкурсу, буде укладено інвестиційний договір.
Що стосується вартості проїзду в метро, то незважаючи на активізацію цієї теми в останній час, за словами заступника голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Руслана Крамаренка, вартість проїзду залишиться колишньою, незважаючи на те, що місто дотує кожну поїздку в метро.
Читайте також: Вартість проїзду в метро Києва не підвищиться, - Крамаренко
Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається з 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційної довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту складає більше 50%. За день метрополітен перевозить в середньому 1,3 млн осіб.