Чистий збиток другого за величиною в Європі виробника автомобілів PSA Peugeot Citroen SA склав за підсумками 2012 5,01 млрд євро, тоді як роком раніше компанія заробила 588 млн євро.
Чистий збиток другого за величиною в Європі виробника автомобілів PSA Peugeot Citroen SA склав за підсумками 2012 5,01 млрд євро, тоді як роком раніше компанія заробила 588 млн євро., говориться в звіті автокомпанії.
Виручка Peugeot Citroen скоротилася на 5,2% - до 55,45 млрд євро в 2012 р. При цьому операційний збиток компанії склав 4,93 млрд євро проти операційного прибутку на рівні 676 млн євро, зафіксованої роком раніше.
Минулого тижня стало відомо, що Франція розгляне питання про націоналізацію частини акцій PSA Peugeot Citroen. Про це заявив міністр бюджету Джером Каюзак. Відповідаючи на запитання, чи має намір французький уряд надаватиме фінансову підтримку автовиробникові, міністр зазначив: "Можливо. Дана компанія не повинна і не може зникнути, і ми повинні зробити все необхідне, щоб врятувати її".
Читайте також: Уряд Франції може націоналізувати Peugeot
У Міністерстві фінансів Франції пояснили, що зараз питання про часткову націоналізацію компанії не обговорюється. Пріоритетним же для самої компанії, на думку уряду, є розробка і чітке дотримання плану відновлення бізнесу, а також альянс з американською General Motors.
До цього компанія скоротила балансову вартість своїх заводів і інших автомобільних активів на 28% через списання на 4,13 млрд євро. Витрати від знецінення активів в компанії пояснили новими методичними вказівками з бухобліку, а також складною ситуацією на європейському авторинку.
Нагадаємо, що в жовтні 2012 р. влада Франції оголосила про намір виділити автомобільному концерну державні гарантії в обсязі до 7 млрд євро за новими облігаціями протягом трьох років. Крім того, повідомлялося, що банк Banque PSA Finance веде переговори з кредитними організаціями про надання додаткового позички в розмірі 1 млрд євро. Передбачається, що у разі схвалення цього кредиту обсяг ліквідності компанії збільшиться до 11,5 млрд євро, що стане достатньою сумою для фінансування автомобільного концерну аж до 2015 р.
Читайте також: Світовий автопром сподівається, що в 2013 р. американський попит компенсує падіння європейського ринку
PSA Peugeot Citroen - другий найбільший автовиробник у Європі після німецького Volkswagen. В групу, крім автомобільного підрозділу, входять банк Banque PSA Finance, постачальник автокомпонентів Faurecia і логістичний оператор Gefco, що спеціалізується на автомобільних вантажоперевезеннях. У лютому 2012 р. Peugeot Citroen і американський автогігант General Motors (GM) оголосили про формування стратегічного альянсу, в рамках якого GM придбав 7-% частку в статутному капіталі французької компанії.