Twitter напередодні IPO запускає платформу для інтеграції рекламних додатків
Сервіс мікроблогів Twitter Inc запускає платформу для інтеграції рекламних додатків сторонніх компаній, роблячи ще один крок у формуванні власної рекламної бізнес-моделі напередодні IPO.
Як повідомляє Reuters, новий прикладний програмний інтерфейс (API) дозволить рекламодавцям пов'язувати власні вже існуючі рекламні додатки з акаунтом Twitter, що автоматизує процес розміщення реклами в мережі мікроблогінгу.
Читайте також: Топ-30 найпопулярніших користувачів Twitter (фото)
Згідно з повідомленням, у Twitter хотіли б почати з інтегрування рекламного ПЗ від компаній Adobe Systems Inc, Salesforce Inc, Hootsuite, SHIFT і TBG Global.
"З рекламним API маркетологи тепер мають у своєму арсеналі більше опцій для оптимізації повідомлень для цільової аудиторії як через звичайні комп'ютери, так і через мобільні пристрої", - написала у блозі менеджер із продуктів Twitter Ейпріл Андервуд.
Зазначимо, що Twitter робить гроші на кожному кліку або "ретвіті" повідомлення, що "просувається" проплачене рекламодавцем. Нове API помітно автоматизує процес, оскільки раніше рекламодавці повинні були вручну складати кожен рекламний твіт.
Читайте також: Twitter переклав свій інтерфейс українською мовою
Як повідомлялося, 18 лютого було зламано акаунт мережі перекусних Burger King у сервісі мікроблогів Twitter. Зломник змінив ім'я користувача @BurgerKing на McDonalds, а також поміняв іконку на логотип McDonald's.
Нагадаємо, наприкінці січня ц.р. мікроблогінговий портал Twitter створив додаток Vine, що дозволяє записувати і "твітити" відео тривалістю не більше шести секунд. Повідомлялося, що Vine можна скачати в App Store, на інших платформах - крім iOS - додаток наразі не працює.
Додамо, що вартість сервісу мікроблогів Twitter на початок 2013 р. оцінювалася в 11 млрд дол. Серед факторів, що вплинули на зростання вартості компанії, відзначалося збільшення числа користувачів, а також поява інструментів монетизації. Очікується, що Twitter може почати приготування до IPO вже наприкінці 2013 р., а саме розміщення акцій відбудеться у 2014 р.
Наприкінці січня повідомлялося, що інвестиційний фонд BlackRock зробив пропозицію про купівлю пакету акцій сервісу мікроблогів Twitter на 80 млн дол. Таким чином, капіталізація компанії була оцінена в понад 9 млрд дол.
Читайте також: Twіtter опублікував список найпопулярніших повідомлень 2012 р
Twitter - система, що дозволяє користувачам відправляти короткі текстові замітки (до 140 символів), використовуючи веб-інтерфейс, SMS, засоби миттєвого обміну повідомленнями або сторонні програми-клієнти. Характерною особливістю Twitter є публічна доступність розміщених повідомлень - це називається мікроблогінгом. Хоча послуга є безкоштовною, доступ до неї через SMS може значно збільшити телефонні рахунки, оскільки кожне надіслане SMS, так або інакше, оплачується за тарифами оператора.
Власником системи Twitter є компанія Twitter Inc, головний офіс знаходиться в Сан-Франциско, штат Каліфорнія. Twitter Inc також має сервери і офіси в Сан-Антоніо (штат Техас) і Бостоні (штат Массачусетс). Станом на 2012 рік у компанії працювало понад 900 співробітників.
Читайте також: Батьки у США назвали дочку на честь позначки в соцмережах Хештег
Створений програмістом Джеком Дорсі у 2006 р. Twitter незабаром завоював популярність у всьому світі. Станом на 1 січня 2011 р., сервіс налічував більше 200 млн користувачів. 100 мільйонів користувачів виявляли активність хоча б раз на місяць, з них 50 мільйонів - користувалися Twitter щодня. 55% користувалися сервісом мікроблогів на мобільних гаджетах, близько 400 мільйонів унікальних відвідувань отримував за місяць безпосередньо сайт twitter.com.
У 2010 р. дохід компанії Twitter Inc склав 45 млн дол. (із продажів онлайн-реклами). Генеральним директором Twitter є Дік Костоло (на фото).
Читайте також: Китайські хакери атакували Twitter