ua en ru

Станція метро "Іподром" у Києві прийняла перший поїзд і буде введена в експлуатацію наступного тижня

Автор: RBC.UA
У Києві на станцію метро "Іподром" сьогодні прийшов перший поїзд. Як повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації (КМДА), станція буде введена в експлуатацію наступного тижня.

У Києві на станцію метро "Іподром" сьогодні прийшов перший поїзд. Як повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації (КМДА), станція буде введена в експлуатацію наступного тижня.

Читайте також: У Києві до 2025 р. з'являться 30 нових станцій метрополітену (фото)

"Сьогодні на новій станції метро "Іподром" відбувся пробний запуск поїзда, який показав готовність станції до введення в експлуатацію... Вже наступного тижня ми введемо її в експлуатацію, і Куренівсько-Червоноармійська лінія стане довшою на кілометр", - цитує прес-служба голову КМДА Олександра Попова.

Зараз завершені практично всі роботи з будівництва станції, здійснюється благоустрій біля виходів.

Як зазначив Попов, метрополітен на сьогодні є найбільш популярним видом громадського транспорту у столиці - щодня їм користується 1,8 млн містян.

Станція метро "Іподром" у Києві прийняла перший поїзд і буде введена в експлуатацію наступного тижня

Станція розташована уздовж проспекту академіка Глушкова, навпроти примикання вулиці Василя Касіяна. Будівництво відбувалося відкритим способом, у складних умовах зі змінною гідрогеологічної ситуацією через високий рівень грунтових вод. Генеральний підрядник ВАТ "Київметробуд" почав будівництво в лютому 2012 року. Метробудівці працювали в цілодобовому режимі без вихідних днів на всій ділянці.

Читайте також: Станція метро "Теремки" буде відкрита, якщо в бюджеті знайдуться 600 млн грн

Станція має два вестибюлі, пов'язаних із платформою сходами, і балкон, який з'єднується з платформою двома ліфтами. Виходи з підземних переходів і станції виконано з урахуванням державної програми "Безбар'єрний простір".

У КМДА зазначили, що введення в експлуатацію станції "Іподром" значно поліпшить транспортне обслуговування мешканців Голосіївського району та гостей міста Києва, вирішить низку соціальних питань району та створить 70 нових робочих місць.

Читайте також: "Київський метрополітен" купив обладнання на 80,3 млн грн для будівництва метро до Одеської площі

Як повідомлялося, напередодні на будівництві станції метрополітену "Іподром" в Києві за адресою пр. Глушкова, 1 в результаті нещасного випадку загинув робітник. Під час установки світильників двоє робітників впали з дерев'яного помосту головою на рейки з висоти півтора метрів. Один із постраждалих помер у машині "швидкої допомоги", інший отримав легкі тілесні ушкодження і від госпіталізації відмовився.

Раніше, 17 жовтня біля станції метро "Іподром" на проспекті Глушкова при проведенні бурових робіт було пошкоджено газопровід. У прес-службі ПАТ "Київгаз" зазначили, що інформація про подію надійшла в диспетчерську службу о 14:55. Було пошкоджено газопровід середнього тиску діаметром 530 мм.

Нагадаємо, станцію столичного метрополітену "Іподром" повинні здати до кінця жовтня поточного року - у 20-х числах місяця.

Читайте також: Кабмін щомісяця виділяє близько 100 млн грн на будівництво столичного метрополітену, - Азаров

Станція "Іподром" знаходиться на глибині 12 м, тунелі місцями прокладено на глибині до 20 м.

Глава "Київметробуду" Володимир Петренко заявляв, що "по "Іподрому" питання вирішене - 450 млн грн є, тому в жовтні станція запрацює в режимі "човника".

Раніше стало відомо, що вартість будівництва станцій "Іподром" і "Теремки" у Києві складе більше 1,7 млрд грн. А в "Київметробуді" відзначили, що орієнтовна вартість введення в експлуатацію обох об'єктів складає 1,5 млрд грн - 660 млн грн на будівництво станції "Іподром" і 840 млн грн - на "Теремки".

Читайте також: Будівництво Подільського мостового переходу в Києві у 2013 р. почнуть фінансувати траншем у 100 млн грн

Транспортна мережа Київського метрополітену на даний момент складається із 3 ліній, 50 станцій з експлуатаційної довжиною ліній 65,18 км. Питома вага пасажироперевезень Київським метрополітеном у загальному обсязі перевезень усіма видами міського пасажирського транспорту складає більше 50%.

Нагадаємо, наприкінця грудня 2011 р. Кабінет міністрів України схвалив концепцію державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 рр., орієнтовний обсяг фінансування якої може скласти 62 млрд 815,64 млн грн. Концепція передбачає розвиток метрополітену в таких, зокрема, містах, як Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк.