ua en ru

Скачування ігрових додатків для смартфонів і планшетів до 2017 зросте втричі, - дослідження

Автор: RBC.UA
Скачування ігрових додатків на смартфони та планшети помітно зросла за останні 4 роки згідно з останньою доповіддю аналітиків Juniper Research, які прогнозують 64,1 млн таких скачувань до 2017 р., що в три рази більше, ніж у 2012 р.

Скачування ігрових додатків на смартфони та планшети помітно зросла за останні 4 роки згідно з останньою доповіддю аналітиків Juniper Research, які прогнозують 64,1 млн таких скачувань до 2017 р., що в три рази більше, ніж у 2012 р. Про це повідомляє "Росія 24 ".

Повідомляється, що головні сили, які сприяють цьому піднесенню, - зростання безкоштовних релізів ігор (Freemium), а також вихід все більш складних пристроїв і розвиток ринку смартфонів.

Freemium як бізнес-модель для ігрових додатків відіграє вирішальну роль, що очевидно з цифр, представлених у доповіді. До 2017 р. очікується, що лише 7% ігор будуть платними для скачування. Витрати всередині додатків і реклама - основні шляхи, за допомогою яких заробляють їх розробники.

Читайте також: Виручка від додатків в Google Play стрімко зростає

Juniper говорить про те, що мобільні пристрої стануть головним екраном для геймерів завдяки зростанню складних додатків, що дозволяють організувати справжню мультиплатформенні гру за допомогою хмарних технологій. Зростання обсягів пам'яті на пристроях також дозволяє користувачам завантажувати більше ігор.

Juniper не очікує, що ігри на смартфонах і планшетах зможуть витіснити ринок переносних ігрових консолей, однак очевидно, що мобільні пристрої підривають його. Так, Nintendo прогнозує зниження своїх продажів 3DS на 14% і Wii U на 27%.

Згідно з прогнозами найбільш популярними жанрами ігор для мобільних пристроїв стануть соціальні і казуальні ігри. На їх частку доведеться 50% всього обсягу скачувань. Це відповідає основним характеристикам мобільних пристроїв: вони завжди підключені до соціальних сервісів і підходять для того, щоб убити час у чергах.

Читайте також: Ринок мобільних додатків в 2013 р. досягне 25 млрд дол

Якщо подивитися окремо на планшети, то, на думку Juniper, вони особливо підходять для скачування ігор (у 2 рази більше завантажень, ніж на смартфони).

"Планшетні гри отримали такий розвиток завдяки тому, що вони стали дуже доступним способом для всіх споживчих груп отримати доступ до ігор. Геймер, який раніше витрачав багато грошей і часу на ігри, зараз має роботу, сім'ю та інші зобов'язання, і саме вони зараз просувають цей тренд. Саме на цей сегмент зараз орієнтовані планшетні пристрої та інноваційні мобільні ігрові консолі, такі як OUYA", - роблять висновок аналітики Juniper Research.