ua en ru

Виручка від додатків в Google Play стрімко зростає

Автор: RBC.UA
Магазин Google Play зростає набагато швидшими темпами, ніж "яблучний" App Store. За кількістю завантажень програм сервіс вже перевершив аналог від Apple. Тим не менш, виручка від додатків для платформи Android поки істотно менше, ніж від програм для iOS.

Магазин Google Play зростає набагато швидшими темпами, ніж "яблучний" App Store. За кількістю завантажень програм сервіс вже перевершив аналог від Apple. Тим не менш, виручка від додатків для платформи Android поки істотно менше, ніж від програм для iOS, повідомляє "Росія 24".

За оцінками аналітиків Canalys, за січень-березень 2013 всі існуючі в світі магазини додатків заробили 2,2 млрд дол З них на частку Apple довелося 1,48 млрд, тобто, близько 74%, а на частку Google - всього 18 %. Тим не менш, Google показує дуже швидке зростання. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року продажі в Google Play зросли на 90%, а продажі в App Store - всього на 25%.

Аналітики впевнені, що Google Play продовжить стрімке зростання, але випередити Apple зможе не скоро. "Хоча Google швидко наздоганяє, у Apple була така фора, що Google навряд чи зможе перевершити Apple по виручці від додатків до 2016 р.", - зазначив Адам Даум, головний аналітик Canalys.

Читайте також: Apple випустить нову модель iPhone влітку 2013 р., - джерело (відео)

Ігри залишаються основним "двигуном торгівлі", особливо популярний цей сектор в США, Китаї, Росії, Японії і Південної Кореї. У I кварталі на ігри припало 80% виручки в Google Play і 70% в App Store. Наступними за популярністю після гри стали фото-і відеододатки, за ними слідують освітні програми. У топ-5 категорій Google Play проскочили також додатки для роботи з соцмережами.

Для Android ключовими країнами стали США, Південна Корея, Індія, Росія і Японія. На перші 4 країни припало близько 40% скачувань в I кварталі. Росія показала себе як швидко зростаючий ринок. Власне, завдяки цьому вона зайняла почесне четверте місце в загальносвітовому рейтингу країн, де активно купують і використовують мобільні додатки.

По виручці від покупки мобільних додатків, Японія на першому місці, Південна Корея - на другому, далі йдуть США, Великобританія, Німеччина.

Читайте також: Роздрібні онлайн-продажі у в Європі до 2017 р. досягнуть майже 250 млрд дол

Для iOS топ-5 країн виглядає наступним чином: США, Китай, Великобританія, Японія, Франція. Якщо позиції США не дивні і, власне, не змінюються вже багато років, Китай, з іншого боку, показує все більш позитивні результати по проникненню мобільних технологій в загальному і Apple, зокрема. Власне, лише завдяки Китаю у "яблучної" операційки зростає аудиторія. По виручці в лідерах США, Японія, Великобританія, Китай, Австралія.

Google і Apple беруть собі по 30% з продажу кожної програми у власних магазинах додатків. Це забезпечує корпораціям величезний постійно зростаючий дохід. Позиції Google найбільш міцні в Південній Кореї і Японії. А ось найбільший ринок Apple - США.
Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована в 1998 р. Ларрі Пейдж і Сергієм Бріном, в 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол В даний час Googleзанімает більше 80% світового ринку пошукових запитів, основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google. Крім інтернет-пошукача Google володіє найпопулярнішим у світі відеохостинг YouTube, управляє поштовим сервісом Gmail, соціальною мережею Google+, розробила операційну систему Android для мобільних пристроїв.

Читайте також: Німеччина оштрафувала Google на 145 тис. євро за несанкціонований збір особистої інформації

Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, аудіоплеєрів і телефонів. Реалізує частину своєї продукції через власну мережу магазинів, які розташовані в США, Канаді, Великобританії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 60,4 тис. осіб. Чистий прибуток Apple за підсумками 2011-2012 фінансового року, який закінчився 29 вересня 2012, зросла в 1,6 рази - до 41,73 млрд дол. Виручка компанії збільшилася на 45% і склала 156,50 млрд дол.