ua en ru

PepsiCo змінила президента через півроку після його призначення

Автор: RBC.UA
Президент компанії PepsiCo Джон Комптон, який зайняв зазначену посаду в березні 2012 р., залишив свою посаду. Новим президентом компанії призначений керівник європейського підрозділу компанії Зеїн Абдалла.

Президент компанії PepsiCo Джон Комптон, який зайняв зазначену посаду в березні 2012 р., залишив свою посаду. Новим президентом компанії призначений керівник європейського підрозділу компанії Зеїн Абдалла, передає Reuters. Очікується, що Комптон очолить компанію Pilot Flying J Oil Corp.

Читайте також: PepsiCo консолідувала 100% акцій "Вімм-Білль-Данну"

Навесні 2012 р. в компанії серйозно зайнялися реорганізаційними питаннями. Тоді ж в PepsiCo було введено посаду президента компанії. Новим президентом був призначений керівник підрозділу PepsiCo American Foods Комптон.

Обговорити цю новину можна на нашій сторінці в Facebook

Варто відзначити, що реорганізація не призвела до значного зростання прибутку корпорації.

Читайте також: Чистий прибуток PepsiCo в II кварталі скоротилася до 1,5 млрд дол

Компанія PepsiCo - другий за величиною в світі виробник продуктів харчування і напоїв. У портфелі компанії - такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах.

Чистий прибуток (доступний для розподілу серед акціонерів) американської корпорації PepsiCo Inc. за 2011 р. виріс на 2% в порівнянні з 2010 р. і склав 6,443 млрд дол проти 6,320 млрд дол за підсумками 2010 р. Чиста виручка компанії за минулий рік склала 66,504 млрд дол (+15%), а операційний прибуток - 9,633 млрд дол (+16%).

Також PepsiCo заявляла, що планує скоротити 8,7 тис. співробітників (близько 3% від загального числа) з метою збільшення маркетингових витрат на розвиток своїх брендів у розмірі близько 600 млн дол. Головний виконавчий директор Індра Нуйі повідомила, що збільшення витрат буде мати "особливе значення" в Північній Америці. Компанія має намір цього року збільшити продажі напоїв в США і відвоювати частку ринку у Coca-Cola.

Нагадаємо, 1 грудня 2010 р. PepsiCo Inc. домовилася про покупку 66% російського виробника молочних продуктів, соків, мінеральної води та дитячого харчування "Вімм-Білль-Данн" за 3,8 млрд дол. Виходячи з умов угоди, загальна вартість ВБД ПП (enterprise value) була оцінена в 5,4 млрд дол. У вересні американська компанія консолідувала 100% "Вімм-Білль-Данн".