Чистий прибуток PepsiCo в 2011 р. виріс до 6,443 млрд дол
Чистий прибуток (доступний для розподілу серед акціонерів) американської корпорації PepsiCo Inc. за 2011 р. виріс на 2% порівняно з 2010 р. і склав 6,443 млрд дол. проти 6,320 млрд дол. за підсумками 2010 р. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-реліз PepsiCo.
Чиста виручка компанії за звітний рік склала 66,504 млрд дол. (+15%), а операційний прибуток - 9,633 млрд дол. (+16%).
За підсумками IV кварталу PepsiCo отримала чистий прибуток у розмірі 1,415 млрд дол., що на 4% перевищило порівняльний показник річної давності (1,365 млрд дол.). Чиста виручка зросла на 11% - до 20,158 млрд дол., операційний прибуток збільшився на 1% - до 2,247 млрд дол.
Також PepsiCo заявила, що планує скоротити 8,7 тис. співробітників (близько 3% від загального числа) з метою збільшення маркетингових витрат на розвиток своїх брендів в розмірі близько 600 млн дол. Головний виконавчий директор Індра Нуйі повідомив, що збільшення витрат буде мати "особливе значення" в Північній Америці. Компанія має намір цього року збільшити продаж напоїв в США і відвоювати частку ринку в Coca-Cola.
Компанія PepsiCo - один з найбільших світових виробників продуктів харчування і напоїв. У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda, Tropicana, lay's та інші. Продукція PepsiCo продається більш ніж в 200 країнах.
1 грудня 2010 р. PepsiCo Inc. домовилася про покупку 66% російського виробника молочних продуктів, соків, мінеральної води і дитячого харчування "Вімм-Білль-Данн" за 3,8 млрд дол. Виходячи з умов угоди, загальна вартість ВБД ПП (enterprise value) була оцінена в 5,4 млрд дол. У вересні американська компанія консолідувала 100% "Вімм-Білль-Данн".
Зазначимо, 7 лютого відзвітував головний конкурент PepsiCo - компанія Coca-Cola. Чистий прибуток найбільшого в світі виробника безалкогольних напоїв (відноситься до акціонерів материнської компанії) в 2011 р. скоротився на 27% - до 8,57 млрд дол. порівняно з аналогічним показником річної давності у розмірі 11,81 млрд дол. І це при зростанні виручки на 33% - до 46,54 млрд дол. проти 35,12 млрд дол. роком раніше.