Міністерство енергетики і вугільної промисловості (Міненерговугілля) пропонує заборонити використання в Україні автомобільного бензину "Євро-3" з 1 січня 2016 р. Про це йдеться в проекті постанови Кабінету міністрів України "Про затвердження Технічного регламенту про вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових і котельних палив", текст якого опублікований на офіційному сайті Міненерговугілля.
Міністерство енергетики і вугільної промисловості (Міненерговугілля) пропонує заборонити використання в Україні автомобільного бензину "Євро-3" з 1 січня 2016 р. Про це йдеться в проекті постанови Кабінету міністрів України "Про затвердження Технічного регламенту про вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових і котельних палив", текст якого опублікований на офіційному сайті Міненерговугілля.
Проектом пропонується, що кінцевий термін введення в обіг автомобільних бензинів і дизельного палива: екологічного класу "Євро-3" - до 31 грудня 2015 р.; класу "Євро-4" - до 31 грудня 2017 р.; класу "Євро-5" - термін не обмежений.
Читайте також: Рада дозволила з 2013 р. ввозити на територію України автомобілі, що відповідають екологічним нормам "Євро-3"
Крім того, з 1 січня 2017 р. забороняється виробництво та введення в обіг суднового палива зі вмістом сірководню більш 0,0002%, котельного палива (мазуту) зі вмістом сірки більше 1,0% мас, котельного палива рідкого (палива пічного побутового рідкого) з вмістом сірки більше ніж 1,0% мас.
Нагадаємо, раніше Верховна Рада прийняла закон, згідно з яким з 1 січня 2014 р. на територію України можна буде возити автомобілі, що відповідають екологічним нормам не нижче рівня "Євро-4".
"Євро-3" - екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами. Був введений в Євросоюзі в 1999 році і замінений стандартом "Євро-4" в 2005 році.
Читайте також: В Україні слідом за РФ можуть зрости ціни на дизпаливо
Всі транспортні засоби, ввезені в Україну, починаючи з 1 січня 2013 року повинні задовольняти вимогам стандарту "Євро-3". Модифікація конструкції автомобіля, що задовольняє вимогам "Євро-2", під стандарт "Євро-3" зазвичай призводить до зміни системи випуску та системи управління двигуном. При цьому зазвичай знижується потужність двигуна автомобіля, тому для компенсації цього зниження, як правило, роблять додаткові доопрацювання, що підвищують потужність, такі як збільшення ступеня стиснення.