Львівська міськрада проголосувала за повернення Львівського автомобільного заводу (ЛАЗ) у державну власність. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.
Львівська міськрада проголосувала за повернення Львівського автомобільного заводу (ЛАЗ) у державну власність. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради.
Сьогодні на пленарному засіданні сесії Львівської міської ради виступив представник ради ветеранів ЛАЗ, колишній технічний директор Роман Пак і попросив підтримати акціонерів підприємства у зверненні до вищого керівництва України, щоб врятувати завод від банкрутства і повернути ЛАЗ в державну власність.
Мер Львова Андрій Садовий (на фото) і депутатський корпус підтримали трудовий колектив і акціонерів ЛАЗ. За звернення проголосували 74 депутати.
"Це звернення ми надішлемо всім депутатам Верховної Ради, щоб привернути особливу увагу тих, хто був обраний від Львівській області - а це більше 10% парламенту. Треба, щоб наші депутати Верховної Ради активно включилися в цей процес. Ми повинні показати якісний приклад захисту наших людей і нашого виробництва", - зазначив Садовий.
Читайте також: ЛАЗ на тиждень зупинив виробництво
Зазначимо, між львівською владою і керівництвом заводу нещодавно розгорівся конфлікт. Сторони звинувачують одна одну в невиконання фінансових зобов'язань. ЛАЗ заявляє, що Львів винен заводу 23 млн грн за поставлені автобуси. Садовий пред'являє зустрічні претензії до заводу - підприємство має непогашені рахунки за оренду землі, електроенергію, теплопостачання. Нібито борги заводу перед містом рівні боргам міста перед ЛАЗ.
В середині лютого завод був змушений зупинити виробництво через відсутність опалення.
Потужності ЛАЗ останнім часом були завантажені лише на 20-25%. У грудні гендиректор "Сіті транспорт груп" (керуюча компанія ЛАЗ) Олександр Лобко повідомив про намір компанії відкрити крупновузлове виробництво 12 і 18-метрових автобусів і тролейбусів в Болгарії та Росії. Нібито ЛАЗ придивляється до ремонтних і автоскладальних підприємств у Софії та Габрово, а також у Московській і Ленінградській областях потужністю 1 тис. одиниць на рік.
Читайте також: Влада Донецька подала в суд на ЛАЗ за зрив поставок автобусів до Євро-2012
Нагадаємо, ЛАЗ був заснований в 1945 р. У 1956 році експериментальний цех заводу випустив перший автобус ЛАЗ-695 і з того моменту почався їх серійний випуск. В 1994 р. на базі підприємства створено ВАТ "Львівський автобусний завод", контрольний пакет акцій якого належав ФДМУ. З 2001 р. завод отримав статус приватного підприємства з колективною формою власності.