Київська міська державна адміністрація (КМДА) розпорядженням № 223 від 10 лютого 2012 р. затвердила проект "Будівництва ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції" Виставковий центр "до Одеської площі у Голосіївському районі".
Київська міська державна адміністрація (КМДА) розпорядженням № 223 від 10 лютого 2012 р. затвердила проект "Будівництва ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції" Виставковий центр "до Одеської площі у Голосіївському районі".
Відповідно до опублікованого на сайті КМДА проекту, кошторисна вартість будівництва складе 1,817 млрд грн, у тому числі вартість будівельно-монтажних робіт складе - 1,279 млрд грн, обладнання - 146,796 млн грн, пусконалагоджувальні роботи - 11,695 млн грн.
Будівництво триватиме 23 місяці, експлуатаційна довжина ділянки - 2,42 км, кількість станцій - 2. Пропускна здатність ділянки складе 34 тис. пасажирів на годину "пік". Кількість робочих місць на ділянці - 226.
Глава комунального підприємства "Київський метрополітен" Володимир Федоренко заявляв раніше, що орієнтовна кошторисна вартість ділянки від станції "Виставковий центр" до Одеської площі з двома станціями "Іподром" і "Теремки" становить 1,703 млрд грн.
За словами голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова, робота над цими двома станціями почалася в жовтні минулого року.
"Наступні дві станції метрополітену -" Іподром "і" Одеська площа "- ми хочемо побудувати ще швидше. Практично робота в цьому напрямі вже почалася. Ми запропонували метробудівцям відкрити ці дві станції до 6 листопада (2012 р.). Це день визволення Києва від німецько-фашистських загарбників. Звичайно, було б істотним подарунком киянам до свята. І метробудівці з цим терміном виконання робіт погодилися. Адже ми настільки динамічно будуємо залізничні мости, мостові переходи, розв'язки ... Іноді здається, що це просто не можливо. Так само напружено будували і метрополітен: в минулому році здали 3 станції. Тому наші плани цілком реальні ", - розповів Олександр Попов.
У Київському метрополітені планується також побудувати мережу Wi-Fi. У лютому п. р. Київська міська державна адміністрація та компанія Cisco, яка займається розробкою інформаційних технологій, підписали договір про співпрацю в сфері розвитку інформаційної інфраструктури та системи комунікацій муніципальних установ столиці.
У грудні 2011 р. уряд схвалив концепцію державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 рр.., Орієнтовний обсяг фінансування якої може скласти 62,816 млрд грн.
Останнє відкриття нової станції в Київському метрополітені - "Виставковий центр" - відбулися 27 грудня 2011 р. До цього були здані в експлуатацію станції "Деміївська", "Голосіївська" і "Васильківська". Перед цим, 23 травня 2008 р., були відкриті станції "Бориспільська" і "Червоний Хутір", 4 березня 2006 р. - станція "Вирлиця".
В поточному році, відповідно до затвердженої Кабінетом міністрів програмі, на будівництво метрополітену виділено 119,6 млн грн. Всього до 2020 р. уряд планує збільшити протяжність ліній метро Києва на 37,6 км.
До відкриття станції "Виставковий центр" транспортна мережа Київського метрополітену складалася з 3 ліній, 49 станцій з експлуатаційною довжиною ліній 63,7 км.
Збиток Київського метрополітену в 2011 р. склав 320,7 млн грн.