На Центральному залізничному вокзалі Дніпропетровська відбулося урочисте відкриття руху швидкісних поїздів класу "Інтерсіті +", сполученням "Дніпропетровськ-Київ". Нові швидкісні пасажирські електропоїзди зможуть доїжджати до столиці за п'ять годин. Склади будуть щодня курсуватиме за маршрутом "Київ-Дніпропетровськ-Київ". Про це повідомляє кореспондент РБК-Україна.
На Центральному залізничному вокзалі Дніпропетровська відбулося урочисте відкриття руху швидкісних поїздів класу "Інтерсіті +", сполученням "Дніпропетровськ-Київ". Нові швидкісні пасажирські електропоїзди зможуть доїжджати до столиці за п'ять годин. Склади будуть щодня курсуватиме за маршрутом "Київ-Дніпропетровськ-Київ". Про це повідомляє кореспондент РБК-Україна.
"Сьогоднішній захід - це черговий крок у розвитку дорожньої та транспортної інфраструктури Дніпропетровщини. Був зроблений дуже великий обсяг робіт: за півроку було відремонтовано 23 км шляху, встановлено 90 опор", - сказав заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Геннадій Темник.
Читайте також: Україна надалі відмовиться від закупок потягів Hyundai (фото, відео)
Електропоїзда "Інтерсіті +" призначені для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеної комфортності з максимальною швидкістю до 160 км/ч. Вагони поїздів обладнані автоматичними розсувними дверима, системою кондиціонування повітря з функцією підігріву в зимовий період часу, буфетом. У вагонах також установлені монітори, які інформують пасажирів про майбутні зупинках, швидкості руху складу і погодних умовах. Вартість проїзду в "Інтерсіті +" складе 335,47 грн в вагоні 1-го класу та 226,56 грн для вагонів 2-го класу.
Зазначимо, що вартість робіт з переобладнання під швидкісний рух залізничної лінії "Дніпропетровськ-П'ятихатки" склала 109 млн грн.
За словами начальника Придніпровської залізниці Олександра Момота на черзі запуск швидкісних потягів у напрямку Сімферополі. Очікується, що це відбудеться в 2013 р. Заступник генерального директора ДП "Укрзалізниця" Ігор Гладкіх повідомив, що в найближчі 2 роки швидкісний рух ляже в основу залізничної інфраструктури всіх обласних центрів України. За словами Ігоря Гладких, на стадії незабаром на Харківському та Крюківському заводах буде завершена зборка поїздів
Нагадаємо, 25 травня ц.р. з Центрального залізничного вокзалу Києва до Львова відправився перший електропоїзд Hyundai. 28 травня в Дніпропетровську відбулося відкриття руху міжрегіональних швидкісних електропоїздів Skoda за маршрутами "Дніпропетровськ - Донецьк" та "Дніпропетровськ - Харків", а 11 вересня швидкісний пасажирський електропоїзд корейського виробництва Hyndai провів пробну поїздку за маршрутом "Київ-Дніпропетровськ-Київ".
Фінплан "Укрзалізниці": збитки від пасажирських перевезень за підсумками 2012 р. складуть 7,2 млрд грн.
Нагадаємо, що через постійні збої в роботі швидкісних поїздів "Інтерсіті +" Україна відмовилась надалі купувати поїзди Hyundai. Перевагу віддали поїздам вітчизняного виробництва. Ціни на квитки для проїзду в поїздах Hyundai значно вище, ніж на звичайні - як заявляли в "Укрзалізниці", "за швидкість і сервіс потрібно платити". Разом, поїзди цієї компанії неодноразово спізнювалися або не виходили в рейси з технічних причин. Також траплялися випадки відключення кондиціонування.
На створення лінійки швидкісних поїздів до 2014 р. Кабмін у вересні виділив Крюківському вагонобудівному заводу 767,1 млн грн.