Google збирається створити власну ритейл-мережу. Ще недавно така ідея здавалася фантастичною, адже компанія Сергія Бріна і Ларрі Пейджа традиційно робила ставку на віртуальну продукцію. Але за останні кілька років бізнес зазнав серйозних змін.
Google збирається створити власну ритейл-мережу. Ще недавно така ідея здавалася фантастичною, адже компанія Сергія Бріна і Ларрі Пейджа традиційно робила ставку на віртуальну продукцію. Але за останні кілька років бізнес зазнав серйозних змін, повідомляє "Росія 24".
Google продає власні телефони і планшети - список "фізичних" товарів буде тільки розширюватися. На такому тлі рішення інтернет-гіганта слідом за Apple, Microsoft, Sony організувати майданчик для прем'єри своїх нових гаджетів здається цілком логічним.
Експерти загострюють увагу на тому, що сьогодні товарів в обоймі Google не так вже багато. Це ноутбук, оптимізований під використання браузера Chromebook, смартфон Nexus 4, планшет Nexus 10.
При цьому багато ритейлерів, наприклад Best Buy, і сьогодні виділяють спеціальні площі для пристроїв від Google.
Читайте також: Google заявляє про вразливості у продуктах Microsoft
Але ідея будівництва фірмових магазинів все одно здається більшості аналітиків вдалою. Така бізнес-модель працює майже безвідмовно для будь-якої компанії, якщо її продукція набирає "критичну масу" шанувальників. Коли виходить новий пристрій, перша думка, що приходить в голову потенційному споживачеві, приблизно така: "Треба б сходити в салон Google, потримати руках".
Крім того, магазини стануть хорошим місцем для демонстрації нових технологій, що розробляються Google X Lab, таких як "автопілот" для машин. Один з ринкових інсайдів свідчить, що запуск ритейл-мережі приурочений до випуску окулярів віртуальної реальності Google Glass.