Фінансова схема закриття будівництва метро на Троєщину буде готова до кінця 2012 р. Про це вонлайн-інтерв'ю РБК-Україна заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
Фінансова схема закриття будівництва метро на Троєщину буде готова до кінця 2012 р. Про це вонлайн-інтерв'ю РБК-Україна заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
Читайте також: КМДА планує почати будівництво метро на Троєщину у вересні
"Метро на Троєщину вже будується, я маю на увазі на Подільсько-Воскресенський мостовий перехід... До кінця року буде готова фінансова схема закриття проекту в двох варіантах - концесії і договору життєвого циклу... Перший варіант передбачає експлуатацію об'єкту концесіонером, другий - комунальним підприємством "Київський метрополітен", - сказав Крамаренко.
Він додав: "До дня міста 2013 р. буде проведений конкурс, і буде отриманий інвестор на будівництво".
За словами Крамаренка, будівництво метро на Троєщину на 80% фінансується з держбюджету, а на 20% - з місцевого бюджету. "Будівництво метро на Троєщину на 80% фінансується з держбюджету, і лише 20% коштів надходить з місцевого бюджету... Міський бюджет вже витратив на підготовку будівництва 17 млн грн і 1 млн дол. гранту, отриманого від японців", - сказав Крамаренко.
Раніше повідомлялося, що метро на Троєщину обійдеться в 14 млрд грн.
Нагадаємо, переможцем конкурсних торгів на залучення компанії - консультанта з реалізації проекту будівництва четвертої гілки київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина - Троєщина стало ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування", яке є дочірньою компанією "Внєшекономбанку Росії". "Будівництво четвертої гілки метро за рахунок приватного капіталу буде першим такого рівня прецедентом державно-приватного партнерства. Вперше в історії України інвестор на конкурентній основі інвестує в такий великий проект, коли сума фінансових вкладень складає 1,2-1,6 млрд дол. Україна, на жаль, за рейтингами привабливості ведення бізнесу займає сьогодні не найкращі позиції, тому ми боремося за кожну інвестовану ззовні копійку. Тим не менш, нам вдалося переконати великих світових інвесторів у тому, що щоденні транспортні потреби півмільйона киян - це правильна інвестиція. Нестабільне фінансування за рахунок місцевого та державного бюджету не дозволяє в максимально швидкі терміни побудувати нову гілку метро. А от приватні інвестиції дають таку можливість", - заявив Крамаренко.
Читайте також: На розробку бізнес-плану з будівництва метро на Троєщину подали пропозиції дев'ять компаній
Як раніше заявив Крамаренко, орієнтовний термін будівництва четвертої гілки метрополітену на Троєщину в Києві - з 2012 по 2017 рр.
У квітні Кабмін пропонував виділити додатково 1 млрд грн на будівництво метро на Троєщину.
Будівництво четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина є одним із пріоритетних завдань у "Стратегії розвитку міста Києва до 2025 р.". Цей проект був представлений інвесторам на першому Київському інвестиційному форумі. Конкурсні торги були оголошені на виконання розпорядження голови КМДА "Про включення проекту будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до переліку об'єктів, які потребують залучення інвестицій" № 2 від 5 січня 2012 р.
Четверта лінія метрополітену дозволить вирішити транспортну проблему для близько 500 тис. жителів лівобережних районів Києва (Деснянського та Дніпровського), зокрема, житлових масивів Воскресенка, Райдужний, Вигурівщина-Троєщина та забезпечить швидкий транспортний зв'язок цих районів із правобережною частиною міста.