Чисті збитки італійського автоконцерну Fiat Group в I кварталі 2010 р. скоротилися в 20 разів і склали 21 млн євро, повідомила сьогодні компанія, передає РБК. Інвестори можуть констатувати помітне поліпшення у фінансах компанії - за той же період роком раніше флагман італійського автопрому отримав збитки у розмірі 411 млн євро.
Чисті збитки італійського автоконцерну Fiat Group в I кварталі 2010 р. скоротилися в 20 разів і склали 21 млн євро, повідомила сьогодні компанія, передає РБК. Інвестори можуть констатувати помітне поліпшення у фінансах компанії - за той же період роком раніше флагман італійського автопрому отримав збитки у розмірі 411 млн євро.
Виручка Fiat в січні-березні 2010 р. склала 12,93 млрд євро, що на 14,7% більше показника I кварталу 2009 р. Проте даний показник поки не дотягує ті ж 14% до докризового рівня (I квартал 2008 р.). Компанії також вдалося вийти з операційного збитку, отримавши операційний прибуток у розмірі 352 млн євро.
Наростити продажі італійському автовиробникові вдалося за рахунок загального зростання європейського ринку, а також посиленню попиту в Італії, де уряд реалізує програму, що стимулює авторинок. Всього за підсумками кварталу Fiat продав 532,4 тис. легкових і легких комерційних автомобілів (LCV), з яких більшість була продана в Європі (330 тис.).
Найбільше зростання продажів було зафіксоване на внутрішньому ринку (+31%), у Великобританії (+42%) і Франції (+17%), а також Іспанії. Проте серйозний провал відбувся в Германії, де продажі Fiat звалилися на 60% - німецькі власті якраз згорнули аналогічну програму підтримки авторинку.
Відзначимо, на початку ц.р. виконавчий директор італійського автомобільного концерну Fiat і Chrysler Group LLC Серджіо Марчіонне заявляв, що рівень пропозиції в світовій автомобільній галузі випереджає величину попиту. За прогнозами С.Марчіонне, всього в світі може бути випущено до 94 млн нових легкових автомобілів на рік. Проте даний показник на 30 млн машин перевищує реально існуючу величину попиту на світовому ринку автомобілів. Він також підкреслював, що автомобільній промисловості необхідно скоротити свою продуктивність не лише в Америці, але і в країнах Євросоюзу.
Нагадаємо, італійський автоконцерн Fiat Group випускає автомобілі під маркою Fiat, Lancia і Alfa Romeo, спортивні автомобілі Ferrari і Maseratti, а також вантажівки Iveco, трактори і комбайни під брендом CNH.