Ралі-рейд Дакар-2013 підійшов до свого "екватора" і плавно через нього переступив. Перші емоції і враження встигли вщухнути, а це означає, що настав час підводити проміжні підсумки престижного змагання.
Ралі-рейд Дакар-2013 підійшов до свого "екватора" і плавно через нього переступив. Перші емоції і враження встигли вщухнути, а це означає, що настав час підводити проміжні підсумки престижного змагання.
Перше, що тішить - хоч якась різноманітність і здорова конкуренція. Ні, ми знали, що Міні будуть швидкими, ми припускали, що Аль-Аттія і Сайнс зададуть темп в каналі. Але дуже порадувало, що добре вносять плутанину і Де Вілья, і Шишері, котрий встигає потрапити скрізь, навіть в "кадр дня". Безсумнівно, всі вони - хороші пілоти, кожен з них гідний посісти місце на подіумі.
Коли наприкінці листопада на презентації "Дакара" в Парижі ми не побачили Гордона, було трохи сумно. З одного боку, буде менше скандалів, а з іншого - а як же без Гордона? Адже хтось повинен показувати чудеса, нехай і місцями це абсолютно не потрібно - Роббі задає спеку! І в цей раз він показав себе як справжній чоловік. Стартувавши в другий день "з глибини", він до кінця дня був 13-м, а на другий день - 2-м. Ось тільки захопився. Не можна, ніяк не можна тягнутися за Аль-Аттією, він звик до піску настільки, що тут з ним краще не боротися, треба просто чекати його помилки. Але хіба Гордон буде щось вичікувати? Це буде не він.. Він поліз атакувати, за що й поплатився. І навіть після цього він продовжує атакувати і показувати час в ТОП-3. Браво, Роббі!
Браво Сайнс! Який прийшов, показав, як треба їздити і пішов. Точніше "пішов" на спокій його мотор, після чого "Матадор" заявив про відхід з "Дакара". Про це ми поговоримо пізніше.. Аль-Аттія продовжує наступати - він єдина надія команди. З одного боку - весь ресурс працює на нього. Це плюс! Але в цьому і мінус - він зовсім один, допомоги чекати не від кого, на трасі страхувати його вже точно ніхто не буде. Він не з тих хлопців, яким допоможуть інші гонщики. Його багато недолюблюють, і в цьому провина його самого.
Читайте також: Sixt Ukraine після восьми турів Дакара-2013 тримають позиції (відео)
Де Вілья, Шишері - хлопці показують клас, особливо останній. Після вкрай невдалого Дакара 2011, де Жерлен Шишері примудрився розбити машину в день відпочинку, йому "Дакар" міг і не світити. Велика удача, що він зміг знайти гроші, щоб "увійти в команду" - і ось тепер він показує всім, що його списувати з рахунків не можна.Але слід пам'ятати, таке може статися з кожним.
Українська команда продовжує свій хід на "Дакарі". Попри всі прогнози скептиків на кшталт "сходження неминуче, машина не їде, занадто багато про себе хлопці думають" команда їде до фінішу, нехай трохи нижче в загальному заліку ніж того хотілося. Все ж поломка нас підкосила. Але ми вже пережили багатьох лідерів, той же Холовчиц вже вийшов, так і не тільки він.. Ми продовжуємо їхати, Вадим Нестерчук береже машину, команда реально зростає.
Ростуть і росіяни. Підтримаємо наших колег, адже це у них перший виїзд на "Дакар". Зокрема, для Васильєва і Гадасіна - це, мабуть, важке змагання. З огляду на статистику що фінішує тільки 5% новачків - час у них більш ніж гідний. Так і їдуть вони показово, наступаючи на п'яти лідерів. Якщо вони фінішують - той же Гадасін перегляне багато в ралі-рейдах і вийде на зовсім інший рівень. Тим більше, що програма розрахована на три роки. Побачимо!
Серед мотоциклістів у відсутності Коми і говорити нічого. Депре схоже їде, але не так, як того хотілося - йому по суті і змагатися немає з ким. І ось тут незрозуміло, чи то він просто прикидається, вичікуючи час для ривка, то чи він дійсно не "злий до перемоги" і тримає інтригу. Правда, техніка вже його починає підводити..
Подібна ж ситуація серед квадроциклів - Патронеллі встиг зробити собі такий "заділ", що йому можна їхати в півсили, але розслаблятися ще рано. До речі, вже на цьому "Дакарі" показала себе польська армія квадроциклістов. Ці хлопці ростуть, я навіть насмілюся сказати, що дуже ростуть і в 2014 році вони не дадуть Патронеллі спокійно їхати за перемогою.
Вантажівки.. Ми чекали як виступить ціла армада MANів, але Ван Вліт трохи відстав. Всі чекали "бліцкригу" Камаза, але тут такого не сталося. А вболівальники почали освистували своїх, мовляв, "не той Камаз, не так він швидко їде". А дарма, адже хлопці то їдуть добре, і "танки швидкі".
Після невдач на перших етапах росіяни почали швидке повернення і потроху "відкушували" час у конкурентів. Омолодження складу команди не пройшло просто так. Так, не так швидкі хлопці, але воля і завзятість у них є. А це головне! Результат? Де Рой і правда на нервах, він тверезо розуміє, що йому перемоги просто так не бачити - він займе перше місце тільки якщо у Камаза будуть проблеми. Інакше не буде. Тим більше, Де Рой залишився один в десятці, проти трьох російських машин.
Решта - Лопрайс все ще небезпечний і швидкий. Його рано списувати з рахунків. Власне, все. Коломі може втриматися в ТОП-5, якщо пощастить, сподіваємося вийде. Шкода Ардавічуса, він не зміг стати швидким цього разу, але свій удар він ще завдасть.
Ось такі от вийшли 8 днів і ночей для гонщиків. А нам, журналістам і оглядачам, ще 7 днів і ночей стежити за перегонами, адже найцікавіше тільки починається.
Прес-служба Sixt-Ukraine