ua en ru

Чистий збиток авіакомпанії "АероСвіт" за підсумками 2012 р. знизився в 1,7 рази - до 846,67 млн грн

Автор: RBC.UA
Чистий збиток авіакомпанії "АероСвіт" у минулому році знизився в 1,7 рази - до 846,67 млн грн.

Чистий збиток авіакомпанії "АероСвіт" у минулому році знизився в 1,7 рази - до 846,67 млн грн. Про це повідомляє система розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦБФР).

Активи компанії в 2012 р. скоротилися в порівнянні з 2011 р. в 1,2 рази і склали 939,34 млн грн. Довгострокові зобов'язання "АероСвіту" збільшилися в 3,3 рази - до 874,298 млн грн.

Нагадаємо, що на початку лютого Київський апеляційний господарський суд скасував рішення Господарського суду Київської області про порушення провадження у справі про банкрутство ПрАТ "Аеросвіт". "Аеросвіт" почав процедуру банкрутства в кінці грудня 2012 р. "Тому податкові органи не змогли завершити планову комплексну перевірку, яка в цей час проходила в компанії. Для продовження перевірки Бориспільською ОДПІ подано апеляційну скаргу про скасування постанови про порушення провадження у справі про банкрутство. 5 лютого 2013 р. постановою Київського апеляційного господарського суду скаргу задоволено частково ", - говорилося в повідомленні.

Згідно з повідомленням, в подальшому буде з'ясовуватися можлива наявність кредиторських вимог держави до компанії для забезпечення своєчасної та повної сплати податків до державного та місцевого бюджетів.

Читайте також: Київський апеляційний господарський суд зупинив процедуру банкрутства "Аеросвіту"

Нагадаємо, що 31 січня наглядова рада ПрАТ "Авіакомпанія" АероСвіт "доручив у найкоротші терміни здійснити всі необхідні дії для скликання загальних зборів акціонерів з питання проведення додаткової емісії акцій компанії. Також генерального директора "АероСвіту" зобов'язали у двотижневий термін розробити стратегічний план виведення авіакомпанії з кризової ситуації (план санації), грунтуючись на програмі реструктуризації її діяльності з урахуванням поступового відновлення в повному обсязі далекомагістральних маршрутної мережі.

Відзначимо, за словами Міністра інфраструктури Володимира Козака держава має намір не допустити банкрутства "АероСвіту".
22 січня ц.р., повідомлялося, що Київський апеляційний суд прийняв до провадження скаргу Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області про скасування постанови Господарського суду Київської області про визнання компанії "Аеросвіт" банкрутом.

17 січня, Господарський суд Київської області стягнув з авіакомпанії "АероСвіт" більше 42 млн грн заборгованості за обслуговування в Міжнародному аеропорту "Бориспіль". Відповідний позов був поданий Генеральною прокуратурою України. На початку січня "Бориспіль" заявляв про припинення обслуговування рейсів "АероСвіту", однак після того, як аеропорт отримав часткову передоплату і гарантійний лист про оплату послуг на наступні дні, обслуговування рейсів "АевроСвіта" було відновлено.

Читайте також: "АероСвіт" скликає збори акціонерів для проведення додаткової емісії

Про намір припинити аеронавігаційне обслуговування повітряних суден авіакомпанії "АероСвіт" заявляли також у ФГУП "Державна корпорація по організації повітряного руху в Російській Федерації".

Раніше стало відомо, що кілька російських аеропортів подали в суд на "АероСвіт". Як повідомлялося, авіакомпанія "АероСвіт" за останній час була змушена скасувати низку рейсів через призупинення обслуговування в деяких аеропортах. Також повідомлялося, що "АероСвіт" поступиться частиною своїх рейсів конкуренту - "Міжнародним авіалініям України" (МАУ). Навесні 2013 МАУ почнуть здійснювати більшу частину рейсів перевізника на своїх літаках, "АероСвіт" буде виконувати функції маркетингового партнера на цих напрямках. МАУ буде потрібно суттєво розширити флот і штат співробітників, при цьому джерела не виключають, що це також може бути зроблено за рахунок "АероСвіту". Експерти зазначали, що "АероСвіту" зараз вкрай необхідно партнерство з конкурентом: перевізник не може впоратися з фінансовими проблемами самостійно.

Також стало відомо, що "АероСвіт" має намір скоротити штат і витрати компанії в цілому. Рішення про реструктуризацію своєї діяльності було прийнято у зв'язку з "загальними наслідками галузевої кризи". Одночасно авіакомпанії в Україні мають додаткові виклики - песимістичні прогнози про перспективи розвитку бізнесу, обмежений доступ до фінансових ресурсів, надзвичайно специфічні умови функціонування національного ринку авіаперевезень, констатували в "АероСвіті".

Читайте також: "АероСвіт" пропонує виділити йому стабілізаційний кредит через держбанки

Авіакомпанія "АероСвіт - Українські Авіалінії" заснована в 1994 р., базується в київському міжнародному аеропорту "Бориспіль". Має найбільш обширну мережу регулярних міжнародних маршрутів. Обслуговує більше 60 міжнародних маршрутів до 34 країн, у тому числі п'ять трансконтинентальних безпосадкових повітряних ліній - до Нью-Йорка, Торонто, Пекіна, Делі й Бангкока. Забезпечує перевезення пасажирів у найбільші міста України: Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Львів, Одесу, Сімферополь, Харків.

Авіакомпанія оперує флотом у складі 28 повітряних суден виробництва компанії Boeing, включаючи вісім далекомагістральних Boeing 767 і 20 середньомагістральних Boeing 737. Також використовує літаки Airbus 320/321, Embraer 145, Embraer 190 і ATR-72.