Чистий прибуток американського аерокосмічного гіганта Boeing за підсумками 2011 р. склав 4,02 млрд дол., що на 21,5% більше чистого прибутку за 2010 р. у розмірі 3,31 млрд дол. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті компанії. Загальна виручка концерну за підсумками минулого року збільшилася на 6,9% і склала 68,74 млрд дол. проти 64,31 млрд дол., отриманих в 2010 р. Прибуток компанії до оподаткування в 2011 р. досяг 5,39 млрд дол., що на 19,6% вище показника 2010 р. (4,51 млрд дол.).
Чистий прибуток американського аерокосмічного гіганта Boeing за підсумками 2011 р. склав 4,02 млрд дол., що на 21,5% більше чистого прибутку за 2010 р. у розмірі 3,31 млрд дол. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті компанії. Загальна виручка концерну за підсумками минулого року збільшилася на 6,9% і склала 68,74 млрд дол. проти 64,31 млрд дол., отриманих в 2010 р. Прибуток компанії до оподаткування в 2011 р. досяг 5,39 млрд дол., що на 19,6% вище показника 2010 р. (4,51 млрд дол.).
Чистий прибуток Boeing в IV кварталі 2011 р. склав 1,39 млрд дол., на 19,7% перевищивши аналогічний показник у 1,16 млрд дол., отриманий в IV кварталі 2010 р. Виручка концерну за підсумками звітного кварталу підвищилася на 18,2% і склала 19,56 млрд дол. проти 16,55 млрд дол. за аналогічний період попереднього року. Прибуток до оподаткування за жовтень-грудень 2011 р. досяг 1,44 млрд дол., що на 44% більше показника за IV квартал 2010 р. у розмірі 1,00 млрд дол.
Скоригований квартальний прибуток Boeing на акцію склав 1,84 дол., що перевершило очікування аналітиків, що прогнозували прибуток у розмірі 1,00 дол./акція.
Boeing за підсумками 2011 р. реалізував 921 літак, а поставив - 477 екземплярів.
Зазначимо, сьогодні стало відомо, що норвезька авіакомпанія Norwegian Air (NAS) підписала угоду з Airbus і Boeing на поставку 222 літаків. При цьому американський Boeing поставить NAS 122 авіалайнера (100 машин типу Boeing 737 MAX8 та 22 літаки Boeing 737-800), а європейський Airbus - 100 машин типу A320neo. Контракт передбачає опціон на закупівлю норвезькою NAS додаткових 150 літаків Airbus і Boeing. Сукупне замовлення є найбільшим в історії європейської комерційної авіації і оцінюється (мова йде про твердий контракт), виходячи з каталожних цін, 16,6 млрд євро.
Раніше повідомлялося, що Boeing виграв тендер міністерства оборони США на модернізацію систем протиракетної оборони (ПРО) на суму 3,48 млрд дол. Протягом семи років Boeing повинен буде провести значну модернізацію зенітних ракет дальнього радіусу дії. Оглядачі відзначають, що в даний момент компанія Boeing користується практично ексклюзивними правами на поставку даного виду озброєння для армії США. Починаючи з 2001 р., вона стала головним підрядником збройних сил країни, а загальна вартість портфеля контрактів оцінюється приблизно в 18 млрд дол.
Цікаво, що за підсумками минулого року Boeing поступився лідерством в плані реалізації машин своєму головному конкурентові - концерну Airbus. Останній продав замовникам 1 тис. 608 пасажирських реактивних літаків в 2011 р., тоді як обсяг поставок за підсумками року досяг 534 літаки. Валовий прибуток від проданих літаків становить 169 млрд дол.
Між двома концернами вже кілька років триває суперечка з приводу урядових субсидій, обидві сторони звинувачують одна одну в отриманні багатомільярдної незаконної держпідтримки. Airbus і Boeing - найбільші в світі виробники комерційних літаків.
Boeing - одна з найбільших у світі аерокосмічних корпорацій, базується в Чикаго (штат Іллінойс). Виробляє ракети-носії, телекомунікаційні супутники, цивільні й військові літаки. Основні виробничі потужності компанії розташовані в м.Сієтл (штат Вашингтон), в штаті Каліфорнія, в м.Сент-Луїс (штат Міссурі). Корпорація обслуговує замовників у 150 країнах.