Авіабудівна корпорація Boeing отримала 102 замовлення на модифіковану версію літака Boeing 787 Dreamliner. Загальна сума замовлень на лайнер Boeing 787-10 дорівнює 30 млрд дол. Про це повідомляє Reuters.
Авіабудівна корпорація Boeing отримала 102 замовлення на модифіковану версію літака Boeing 787 Dreamliner. Загальна сума замовлень на лайнер Boeing 787-10 дорівнює 30 млрд дол. Про це повідомляє Reuters.
Компанія сьогодні представила Boeing 787-10 Dreamliner на авіасалоні в Парижі. Там же і було оголошено про замовлення на новий флагманський лайнер.
Замовлення надійшли від п'яти клієнтів. 30 літаків купить компанія Air Lease, 10 - GE Capital Services, 12 - British Airways, 30 - Singapore Airlines і 20 - United Airlines. Останній авіаперевізник оголосив, що розраховує отримати свій перший Boeing 787-10 Dreamliner в 2018 р.
Читайте також: Dreamliner відновлює польоти
Подовжену версію Dreamliner - 787-10 місткістю 323 пасажира Boeing розробила, орієнтуючись на зростаючий азіатський ринок авіаперевезень і конкуруючи з Airbus в секторі комерційної авіації.
787 Dreamliner був представлений в липні 2007 року. Це перший повністю новий літак корпорації з моменту введення в експлуатацію в 1995 році Boeing 777. З січня по квітень 2013 року літаки цього типу не можна було використовувати після ряду випадків із загорянням акумуляторних батарей. Неполадки потім були виправлені, і з травня польоти Dreamliner поновилися.
Boeing 787 Dreamliner - широкофюзеляжний двомоторний пасажирський літак. Він здатний перевозити до 330 пасажирів на відстань до 16,3 тис. км. Це єдиний у світі комерційний літак, зроблений з вуглецевого волокна, а не з дюралюмінію.
Boeing 787-10 Dreamliner буде конкурувати з A350 від Airbus, який у п'ятницю здійснив свій перший політ. До речі, Airbus сьогодні в Парижі уклав угоду з британським бюджетним авіаперевізником EasyJet про постачання йому 135 літаків на суму близько 11 млрд дол.
Читайте також: Airbus дочекалася замовлення на А380 - вартість контракту перевищить 8 млрд дол
Airbus і Boeing ведуть гостру конкуренцію на європейському ринку авіаперевезень, і в останні кілька тижнів EasyJet стала одним з об'єктів боротьби двох виробників, що пропонують їй знижки на свою продукцію.