Прем'єр-міністр Микола Азаров виступає за обмеження руху основних автомагістралях важкого вантажного транспорту. Про це він сказав журналістам під час відвідування Національного транспортного університету, передає прес-служба Кабміну.
Прем'єр-міністр Микола Азаров виступає за обмеження руху основних автомагістралях важкого вантажного транспорту. Про це він сказав журналістам під час відвідування Національного транспортного університету, передає прес-служба Кабміну.
"Треба виділити для такого важкого транспорту певні напрямки. За всіма іншими напрямами треба обмежити рух важкого транспорту і приводити дороги в порядок. Рішення важке, але доведеться його застосовувати", - сказав Азаров.
Він також висловив упевненість, що плачевний стан більшості українських автодоріг пов'язаний з великим навантаженням на них від курсування міжнародного вантажного транспорту.
Прем'єр-міністр зазначив, що більшість українських автодоріг були побудовані за стандартам, розробленим ще в Радянському Союзі, що не відповідають сучасним вимогам. Прем'єр відзначив гостру необхідність розвивати базу виробництва матеріалів для будівництва автодоріг на українських підприємствах.
Читайте також: На ремонт українських автодоріг необхідно 500 млрд грн, - Азаров
Схоже, тема автодоріг змусила виконавчі органи влади щотижня прикрашати ЗМІ заявами "одна краща за іншу". Почав смішити українців "Укравтодор", який спішно латав діри в дорогах у сніг та дощ. Ці відео обійшли Інтернет вже кілька разів, змушуючи платників податків питати, куди йдуть гроші. Потім дорожнє відомство заявило про те, що на 98% українських доріг закінчено ямковий ремонт. При цьому в Мережі почали в геометричній прогресії з'являтися фотографії дорожнього полотна з різних регіонів країни, де були відображені метрові ями.
Потім дійшла черга до прем'єра Азарова. Спочатку він запевнив громадян, що ні про який повний ремонт автодоріг в цьому році їм сподіватися не варто. За словами Азарова, на ремонт українських автодоріг необхідно вкласти 500 млрд грн протягом 10 років - по 50 млрд грн щорічно. При цьому навіть у Генпрокуратурі зазначають, що в Україні зростає кількість зафіксованих розкрадання коштів, виділених "Укравтодору" на ремонт доріг. Жодної кримінальної справи порушено не було.
Читайте також: Будівництво 1 км дороги в Україні коштує близько 45 млн грн
Зате влада кожен тиждень імітує діяльність. В ЗМІ тільки й з'являються розпорядження Азарова, Вілкула та ін. про необхідність якнайшвидше закінчити ремонт автодоріг. "Укравтодор" працює. Приміром, сьогодні, у великій снігопад дорожні служби ремонтували дорогу в Києві, в районі метро Оболонь. При цьому випало 10 см снігу. Саме час для ремонту.
Повертаючись до сьогоднішньої ініціативи Азарова, хочеться нагадати, що зараз існує обмеження на рух вантажного транспорту в Києві. Про вплив цього обмеження свідчить стан київських доріг. Кияни впевнені, такої катастрофи Київ ще не знав. Аналогічні плоди принесе і обмеження руху вантажівок на автотрасах. Більш того, Україна як транзитна держава буде втрачати гроші через ці нововведення, оскільки логістичні компанії навряд чи будуть у захваті від ідеї прем'єр-міністра.
Читайте також: Оплата акцизу з нафтопродуктів в рік перевищує 11 млрд грн, - Азаров
Замість того, щоб класти якісний і щільний асфальт, в українському уряді генерують нові ідеї, як пояснити платникам податків про безвихідь ситуації. Однак навіть у сусідній Білорусії, ізольованій державі, дороги знаходяться в пристойному стані. Про колись соціалістичні країни - Польщу, Чехію, Угорщину - навіть говорити не будемо. Схоже, відразу ж за кордоном України починаються зовсім інші кліматичні умови, які не руйнують дороги. А ось в Україні настільки суворі морози, що навіть траси, побудовані два роки тому до Євро-2012, не можуть витримати і тріскаються.