ua en ru

АМКУ почне перевірку "Київстару" у ​​разі підвищення тарифів

Автор: RBC.UA
Антимонопольний комітет України (АМКУ) розпочне перевірку мобільного оператора "Київстар", якщо той підвищить тарифи на свої послуги з 1 лютого. Про це повідомив голова АМКУ Василь Цушко сьогодні на прес-конференції, передає кореспондент РБК-Україна.

Антимонопольний комітет України (АМКУ) розпочне перевірку мобільного оператора "Київстар", якщо той підвищить тарифи на свої послуги з 1 лютого. Про це повідомив голова АМКУ Василь Цушко (на фото) сьогодні на прес-конференції, передає кореспондент РБК-Україна.

Читайте також: Абоненти "Київстару" відчули проблеми зі зв'язком

"Якщо буде факт підвищення тарифів, після цього ми приступимо до вивчення питання. Якщо те, що вони декларують, почне діяти, нам потрібно буде приблизно 10 днів подивитися, чи дійсно це так, і потім ми приступимо до дослідження ринку, щоб сказати: так, вони порушують", - сказав Цушко.

Своєю чергою, заступник голови АМКУ Рафаель Кузьмін зазначив, що зараз комітет вивчає, на якій підставі оператор має намір підвищувати тарифи, і через півтора тижні АМКУ посилено візьметься за це питання.

"Прибутковість компанії повинна відповідати платоспроможності населення. Максимізація прибутку за рахунок доходів населення шляхом використання домінуючого становища на даному етапі є неприпустимою. На даний момент ми моніторимо всі заяви великого мобільного оператора "Київстар" про збільшення ціни на внутрішні послуги у своїх тарифних планах... Ми вивчаємо всі заяви, за рахунок чого існує обгрунтованість підвищення цін... Через тиждень-півтора вже конкретно приступимо до дослідження, відповідно до процесуальних норм, у зв'язку із заявою "Київстару", - сказав Кузьмін.

Читайте також: "Київстар" у III кварталі збільшив EBITDA на 13% - до 1,8 млрд грн

Нагадаємо, у п'ятницю, 25 січня, стало відомо, що найбільший оператор мобільного зв'язку - компанія "Київстар" - у лютому підвищує тарифи в 50 тарифних планах.

Повідомлялося, що підвищення тарифів відбудеться 1 лютого - на 15-30% зросте абонплата в 16 тарифних планах для контрактних абонентів, з 5 лютого - у 29 тарифних планах для prepaid-абонентів. Підвищення торкнеться, зокрема, таких популярних тарифних пропозицій, як "25 мільйонів", "Єдина країна", "Djuice Безлім".

У низці тарифних планів збільшиться плата за надання безкоштовних SMS-повідомлень з 10 до 15 грн (обсяг наданого пакета виросте зі 100 до 150 повідомлень). Для абонентів тарифних планів без щоденної абонплати, таких як "Єдина ціна" та "З нами краще", на 15-25% підвищиться вартість внутрішньомережевих і міжмережевих дзвінків. Крім того, компанія вводить мінімальний обсяг коштів на рахунку, який повинен залишатися після користування будь послугою - 0,01 грн.

Читайте також: Мінування центрального офісу "Київстару" в Києві виявилося неправдивим

У "Київстарі" підтвердили інформацію про подорожчання послуг, але відмовилися повідомляти, якої саме частки абонентської бази торкнеться підвищення цін. "Ми не хочемо розкривати цю інформацію після торішнього конфлікту з Антимонопольним комітетом", - заявила директор з корпоративних зв'язків компанії Жанна Пархоменко. За її словами, ціни підвищуються лише у старих тарифних планах, а інші абоненти, навпаки, відчують зниження цін.

"З 5 лютого ми на 50% знижуємо вартість відправки SMS- і MMS-повідомлень для 80% абонбази. Близько 3 млн абонентів, що не користуються пакетними пропозиціями, будуть переведені на тарифний план "Економний" і зможуть платити тільки за використані послуги", - зазначала Пархоменко. За її словами, підвищуючи ціни, компанія сподівається також скоригувати втрати від виконання рекомендацій АМКУ щодо зниження тарифів.

Нагадаємо, наприкінці грудня 2012 р. АМКУ і "Київстар" домовилися про зниження окремих тарифів на 10-25%. Повідомлялося, що економічний ефект від зниження тарифів "Київстаром" і "МТС-Україна" складе 1 млрд грн.

Читайте також: Рентабельність "Київстару" становить 98%, а "МТС" - більше 50%, - АМКУ