У США розгорається рекламний скандал після того, як блогери помітили певну схожість між чайником з реклами рітейлера JCPenney і основоположником націонал-соціалізму Адольфом Гітлером, передає CBS Local.
У США розгорається рекламний скандал після того, як блогери помітили певну схожість між чайником з реклами рітейлера JCPenney і основоположником націонал-соціалізму Адольфом Гітлером, передає CBS Local.
Читайте також: Британський журнал зобразив Ангелу Меркель у ролі Термінатора і порівняв з Гітлером (фото)
Фото банера, який встановлений на шосе біля Калвер-Сіті в Каліфорнії, розійшлося Інтернетом після того, як один з користувачів розмістив його в соцмережі з написом: "Чайник схожий на Гітлера".
Водночас інші блогери помітили, що ручка чайника нагадує прилизаний чубок фюрера, кришка - вуса, а носик - підняту вгору праву руку.
При цьому деякі власники скандального чайника навіть висловили прикрість у зв'язку з такою асоціацією. "Завтра вранці моя кава буде пахнути геноцидом", - написав один з користувачів. Решта ж, радше, іронізували над незвичайною паралеллю між предметом кухонного начиння і Гітлером. "Він виробляє тільки білий чай", - пожартував один з користувачів.
Читайте також: У Німеччині на аукціон виставлено документи про перебування Гітлера у 1924 р. у в'язниці Ландсберг
Зазначимо, що JCPenney поставилася з гумором до зауважень блогерів. "Ми не мали на увазі нічого такого. Якби ми навіть хотіли зробити чайник схожим на когось, ми б обрали щось більш веселе, наприклад, сніговика", - відреагували у Twitter представники компанії.
Нагадаємо, в серпні минулого року повідомлялося, що в Італії налагодили продаж алкоголю із зображенням Гітлера. Вино з Гітлером на етикетках із серії "Історична лінія" коштує трохи більше 9 євро. Втім, у магазині міста Верона зазначили, що купують дану продукцію досить рідко.