"Укрзалізниця" до кінця 2016 р. купить у ПАТ "Луганськтепловоз" 300 вантажних магістральних електровозів постійного і змінного струму вартістю близько 12 млрд грн. Такі наміри задекларовані в протоколі, підписаному на підприємстві 16 травня 2013 за результатами наради під головуванням першого заступника гендиректора "Укрзалізниці" Миколи Сергієнка.
"Укрзалізниця" до кінця 2016 р. купить у ПАТ "Луганськтепловоз" 300 вантажних магістральних електровозів постійного і змінного струму вартістю близько 12 млрд грн. Такі наміри задекларовані в протоколі, підписаному на підприємстві 16 травня 2013 за результатами наради під головуванням першого заступника гендиректора "Укрзалізниці" Миколи Сергієнка, йдеться в повідомленні прес-служби підприємства.
При цьому передбачено досягнення максимально допустимої локалізації виробництва електровозних систем, вузлів і агрегатів на українських підприємствах.
Раніше повідомлялося, що Україна планує в другій половині 2014 почати виробництво вітчизняних електровозів на ПАТ "Луганськтепловоз". "Для цього, звичайно, необхідно сьогодні провести величезну роботу. Локалізація відразу буде близько 30%, а до 2015 р. локалізація локомотивів постійного струму досягне 90%, а локомотивів змінного струму близько 65%", - сказав міністр інфраструктури Володимир Козак.
Читайте також: "Укрзалізниця" провела розміщення єврооблігацій на суму 500 млн дол
Він також зазначив, що до цього часу близько 20 підприємств України повинні будуть збільшити свою продуктивність в 2-4 рази. "Природно, до 2015 р. ми зможемо вийти на 100 локомотивів на рік. Це дуже цікава програма, тому що зачіпає розвиток не тільки одного підприємства" Луганськтепловоз ", а й десятки підприємств України, щоб забезпечити виробництво тепловозів", - додав чиновник.
Що стосується "Луганськтепловозу", то за даними голови Луганської облдержадміністрації Володимира Пристюка компанія опинився в ситуації, коли врятувати підприємство може тільки зміна профілю виробництва.
Що стосується пасажирських поїздів і продукції Крюківського вагонобудівного заводу, то як заявляв Козак, у "Укрзалізіниці" немає на це коштів. "Крюківський швидкісний поїзд випробуваний. Всі недоліки, які там були, усунені. Він готовий до експлуатації на наших залізничних шляхах. Питання стоїть в тому, хто його повинен купити. Купити його, звичайно, повинна" Укрзалізниця ", тому що він повинен перевозити пасажирів Україна. Але, за які кошти? ", - сказав Козак.
Читайте також: У "Укрзалізниці" немає коштів на придбання швидкісного потягу виробництва КВБЗ
Також нагадаємо, що раніше в цьому місяці УЗ провела розміщення дебютних доларових єврооблігацій на суму 500 млн дол
Нагадаємо, що наприкінці минулого року S & P переглянула прогноз по рейтингах "Укрзалізниці" з "Позитивного" на "Стабільний". Одночасно служба підтвердила довгостроковий кредитний рейтинг компанії "В-". Перегляд прогнозу по рейтингах "Укрзалізниці" пішов за пониженням довгострокового суверенного рейтингу України з "В +" до "В".
Читайте також: Україна планує у другій половині 2014 р. почати виробництво вітчизняних електровозів на "Луганськтепловозі"
Також нагадаємо, що в березні 2012 р. набрав чинності закон про акціонування залізничного транспорту. В даний час в структуру "Укрзалізниці" входять шість регіональних залізниць, 22 тис. км залізничних шляхів, 7 заводів з ремонту складу і виробництва шпал і близько 20 інших підприємств і центрів. "Укрзалізниця" є монополістом у сфері залізничних перевезень. Державна адміністрація залізничного транспорту України була створена в 1991 р. і є органом управління залізничним транспортом загального користування.