ua en ru

"Укравтодор" у липні почне ремонт магістралі Київ-Одеса

Автор: RBC.UA
В Україні в 2013 р. з 5,2 млн кв. м дорожнього покриття повністю відремонтовано 4,1 млн кв. м. Про це повідомив глава "Укравтодору" Євген Прусенко. Він також додав, що вже найближчим часом, в липні, почнеться капітальний ремонт однієї з основних магістралей - Київ-Одеса.

В Україні в 2013 р. з 5,2 млн кв. м дорожнього покриття повністю відремонтовано 4,1 млн кв. м. Про це повідомив глава "Укравтодору" Євген Прусенко (на фото) в ефірі Першого національного каналу, передає прес-служба "Укравтодору". Він також додав, що вже найближчим часом, в липні, почнеться капітальний ремонт однієї з основних магістралей - Київ-Одеса.

При цьому він зазначив, що ці цифри стосуються тільки загальнодержавних магістралей, що зв'язують населені пункти. Їх згідно із законом обслуговує "Укравтодор". За станом доріг у межах міст і сіл стежить муніципальна влада.

За словами Прусенка, в 2013 р. середнім поточним ремонтом буде відновлено не менше 3 тис. км. доріг.

Читайте також: В Україні до 1 липня необхідно відремонтувати всі дороги місцевого значення, - "Укравтодор"

"Середній поточний ремонт припускає укладення вирівнюючого шару, а також основного шару асфальтобетону. Таким ремонтом, наприклад, було відновлено 225 км дороги Київ-Ковель. Середній поточний ремонт дозволяє дорозі без особливих руйнувань пропрацювати не менше 5 років", - відзначив глава "Укравтодору".

Глава "Укравтодору" акцентував особливу увагу на механізмі захисту доріг від руйнування з вини великовантажного транспорту. За його словами, експериментальне впровадження автоматичної системи зважування на 24-му кілометрі автотраси Київ-Чоп продемонструвало критичну ситуацію з перевантаженістю транспорту, що сьогодні є ключовою причиною дострокового руйнування доріг.

Читайте також: В Україні щороку через переобтяжений вантажний транспорт руйнується 2 тис. км. доріг, - "Укравтодор"

За його словами, якщо запрацює система контролю за перевантаженістю транспорту, це дозволить не тільки істотно заощадити на ремонті доріг, але і збільшить гарантійні міжремонтні терміни. Сьогодні гарантія на верхнє покриття складає 3 року, на земляне полотно і штучні споруди - 10 років.

Прусенко додав, що в Україні, якщо не обмежувати рух транспортних засобів важкоатлетів у літній період при високому температурному режимі, витрати на ремонт доріг додатково складають близько 2 млрд грн щорічно.

За його словами, тому вживаються заходи для посилення габаритно-вагового контролю. Зокрема, сьогодні Кабмін на засіданні розглядає законопроект, яким пропонується підсилити відповідальність за перевантаження великогабаритного транспорту.

Читайте також: В Україні 97% автодоріг вимагають капітального ремонту, - Вілкул

Нагадаємо, міністр фінансів Юрій Колобов раніше заявив, що в Україні ремонт доріг у 2013 р. буде профінансований на 100%. "Що стосується витрат на дороги (за підсумками 2012 р.), ми профінансували 12,6 млрд грн", - зазначив міністр.

За його словами, там, де фінансування забезпечене не в повному обсязі, документація підготовлена з порушеннями. "Як тільки вся необхідна документація буде забезпечена в повному обсязі, фінансування буде забезпечено в 100% розмірі", - сказав Колобов.

В той же час народний депутат Ігор Єремєєв заявив, що в 2013 році держбюджет має всі шанси недоотримати акцизів і ПДВ з продажу нафтопродуктів на суму 7 мільярдів гривень. Це ті мільярди, які повинні йти на ремонт доріг. Ними майже вдвічі можна було б погасити поточний борг "Укравтодора" за 2012 рік, сказав депутат.