Перші контракти почали укладати на найбільшому авіа шоу Близького Сходу, що стратував сьогодні у Дубаї. Вітчизняна компанія "Мотор Січ" та холдинг "Вертольоти Росії" підписали контракт на поставки українських двигунів для російських комерційних вертольотів, повідомляє "5 канал".
Перші контракти почали укладати на найбільшому авіа шоу Близького Сходу, що стратував сьогодні у Дубаї. Вітчизняна компанія "Мотор Січ" та холдинг "Вертольоти Росії" підписали контракт на поставки українських двигунів для російських комерційних вертольотів, повідомляє "5 канал".
У "Мотор Січ" зазначають, що вперше підписали 5-річний контракт більш як на мільярд доларів. За ним щороку постачатимуть в Росію до 270-ти двигунів. Загалом участь в авіашоу у Дубаї візьмуть - близько сотні літаків та екіпажів, а також - тисяча організацій та підприємств. Україну представляють - 5 компаній. Організатори очікують на рекордну кількість відвідувачів - 55 тисяч. Триватиме авіашоу до 17-го листопада.
Нагадаємо, у травні перший віце-прем'єр-міністр, міністр економічного розвитку і торгівлі України Андрій Клюєв заявив, що Україна сьогодні має всі можливості для забезпечення в майбутньому власних потреб у вертольотах. Також Клюєв повідомив, що «Мотор Січ» починає проводити модернізацію російських вертольотів Мі-8, в результаті чого подовжується термін їх служби. Він заявив, що вітчизняна промисловість уже готова частково забезпечувати наші потреби модернізованими вертольотами, подовжуючи їх ресурс на 7-10 років. За цей час необхідно спроектувати новий вітчизняний вертоліт, зазначив Клюєв.
Нагадаємо, 28 лютого повідомлялося, що "Мотор Січ" веде переговори про організацію складання вертольотів Мі-8Т на потужностях Вінницького авіаційного заводу.
У серпні повідомлялося, що ДП "Вінницький авіаційний завод" отримав від «Мотор січ» нові замовлення на вертольоти. "Ми поставили на завод 10 вертольотів Мі-2 (використовується як для цивільних, так і військових цілей) для їх модернізації до кінця 2011 р.", - розповів голова наглядової ради "Мотор Січ" Анатолій Малиш. Модернізовані вертольоти Мі-2МСБ планується поставляти урядовому апарату і МНС. На початку серпня голова ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв заявив журналістам, що глава МНС Віктор Балога "просить для рятувальників 22 таких вертольоти на наступний рік".
Загальна потреба України у вертольотах, за оцінками "Мотор Січ", становить 400-460 одиниць, в тому числі для народного господарства - 300, для МНС, МВС, пожежної охорони, санітарної та прикордонної служб - 100-160. При цьому в авіаційному регістрі України станом на 2010 р. значаться 216 вертольотів. За останні 5 років з реєстрації знято 206 Мі-2, Мі-8 і Мі-26 - це 48,8% від загальної чисельності парку в 2006 р. Зараз на озброєнні української армії знаходяться вертольоти, випущені до 1990 р.: бойові вертольоти Мі-24ВП (72 од.), десантно-транспортні гелікоптери МІ-8МТ (60) і 7 допоміжних вертольотів Мі-24Р (К), МІ-9 і Мі-2.
Зазначимо, у серпні повідомлялося, що українська двигунобудівного компанія "Мотор Січ" поставить ВАТ "Таганрозький авіаційний науково-технічний комплекс ім. Г. М. Берієва" (ТАНТК ім.Г.М.Беріева) 12 двигунів для літаків Бе-200 (двомоторний багатоцільовий літак-амфібія, використовується МНС, у тому числі для гасіння лісових пожеж). Контракт на їх поставку був підписаний в ході авіасалону МАКС-2011 в підмосковному Жуковському. Як повідомив голова ради директорів "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв, поставки будуть здійснюватися в 2012-2013 рр. Суму контракту він не озвучив. У 2011 р. "Мотор Січ" в рамках чинного контракту поставить ТАНТК шість таких двигунів.