ua en ru

Закарпаття: Повінь зруйнувала міст через Тису

Автор: RBC.UA
Весняна повінь атакує Закарпаття. Вода зруйнувала залізничний міст через річку Тису поблизу селища Королево. 150 населених пунктів у 4 районах області залишилися без залізничного сполучення.

Весняна повінь атакує Закарпаття. Вода зруйнувала залізничний міст через річку Тису поблизу селища Королево. 150 населених пунктів у 4 районах області залишилися без залізничного сполучення. Про це веде свій репортаж телеканал ICTV. Паводкова вода зігнула величезну бетонну опору як сірник. Міст просів на 75 см. Регулювальник руху це вчасно помітив і встиг зупинити пасажирський потяг. Тепер 150 населених пунктів Закарпаття залишилися без залізничного сполучення. Щоб відновити рух потягів на ділянці Батєво-Солотвино Львівської залізниці, 250 будівельників працюють цілодобово. Вони приборкують води Тиси: засипають до річки каміння, щоб дістатися до пошкодженої опори. Роботу ускладнює сильна течія. Рівень води під мостом сягає 9 метрів. Спеціальні матеріали привозять зі сходу України через територію Румунії. "Камінь великого об"єму з наших кар"єрів. Тому що такі роботи виконувати каменем малої фракції неможливо. Течія сильна. Вода зносить, ефекту мало... Заїхати сюди, на цю ділянку ми можемо лише через територію Румунії. Домовленість є. Румуни пішли назустріч, пропускають наші поїзди", - розповідає головний інженер Львівської залізниці Володимир Кисельов. Залізничники підраховують збитки. Кажуть, що через зупинку пасажиро-вантажних перевезень місцевого і міжнародного значення втратили 52 млн грн. Вони впевнені, що аварія на мосту сталася з вини місцевих водогосподарників. Бо ті не врегулювали русло річки поблизу мосту. У водгоспі запевняють, що залізничники мали зробити це власноруч. "Міст служить не тільки для того, щоб пропускати поїзди, він ще служить і для того, щоб пропускати паводкові води. Мостові русла треба регулювати. І у правилах експлуатації мостовиків входять ці обов"язки", - говорить головний інженер Виноградівського міжрайонного управління водного господарства Валерій Барченко. Щоб вирівняти міст, потрібно понад 21 млн грн. Підмиту опору зможуть замінити не раніше, ніж за 4місяці. Наразі тисячі пасажирів залізницею дістаються до зруйнованого мосту. І подальший шлях долають на автобусах.