Юрій Бабич: "Наше завдання - допомогти франчайзинговим партнерам досягти в максимально короткі терміни окупності ресторану і стати лідером у своєму регіоні"

В інтерв'ю РБК-Україна директор з франчайзингу YUM! Brands Russia&CIS (бренди KFC і Pizza Hut) Юрій Бабич розповів про плани розвитку бізнесу в Україні, головні формати мережі, терміни окупності та принципи роботи з партнерами.

РБК-Україна: У країнах СНД було відкрито понад 270 ресторанів KFC. Яке місце в стратегії вашої компанії приділено Україні?

Юрій Бабич: Ресторанний франчайзинг в Україні демонструє впевнене зростання, що відповідає тенденціям ринку в країнах СНД. KFC - лідер і один з головних драйверів зростання цього ринку, наша мережа налічує вже більше 200 франчайзингових і понад 70 корпоративних ресторанів в країнах СНД.

Україна для нас ключовий ринок з масштабною програмою розвитку на найближчі роки. Розвиток бренду в країні стартувало на початку 2013 р. в Києві і до кінця року в столиці для наших гостей будуть працювати вже п'ять ресторанів KFC.

Три з них належать до формату Drive Through - ресторани з автороздачею на найбільших автомобільних розв'язках міста, в тому числі , вже відкрито найбільший у світі ресторан KFC Drive Through , що демонструє настрій наших франчайзі на побудову дуже потужного бренду.

Ми вже почали роботу в Дніпропетровську, де за найближчі три роки плануємо відкрити не менше 6-8 ресторанів. Шукаємо партнерів в Донецьку, Одесі, Львові та інших ключових містах України. Зараз будемо заходити до Харкова.

РБК- Україна: Після Дніпропетровська - Харків. Чому Харків, а не, скажімо, Донецьк, Запоріжжя, Київ?

Юрій Бабич: Це всього лише питання пріоритетів, в Києві ми вже успішно розвиваємося, Харків разом з іншими містами-мільйонниках , природно, є першорядною метою в рамках нашої стратегії розвитку. Запоріжжя і Львів - це наступний крок, до якого ми маємо намір приступити відразу після запуску бренду в найбільших містах України.

РБК-Україна: Які плани з розвитку в Харкові?

Юрій Бабич: У перший рік ми маємо намір відкрити в Харкові не менше трьох ресторанів, а в наступні роки довести їх кількість до 14.

Першим буде в міський ресторан зі своїм залом, площею близько 300 кв. м в центральній частині міста. Потім у найбільших торгових центрах міста відкриватимемо ресторани формату Food court - максимальна кількість точок. І, зрозуміло, як і в Києві, будемо і далі розвивати на найбільших магістралях ресторани з автороздачею.

РБК-Україна : Раніше Ви оцінювали інвестиції у відкриття одного ресторану в розмірі від 800 тис. до 1,5 млн дол з терміном окупності в 4-5 років. Ці показники якось корелюються залежно від регіону?

Юрій Бабич: Ні, цей показник досить універсальний.

Ресторани формату Drive Through площею не менше 400 кв. м на ділянці від 0,2 га вимагають інвестицій у розмірі 1,5 млн дол. Їх термін окупності - 5-6 років.

Формат ресторану In-Line площею не менше 300 кв. м і окремим входом вимагає вкладень у розмірі близько 1 млн дол. Термін окупності такого ресторану - 3-4 роки.

І, нарешті, Food court. Відкриття таких ресторанів має сенс тільки як доповнення до ресторанів інших форматів. Обсяг інвестицій становить близько 700 тис. дол., а термін окупності - близько двох-трьох років.

Але тільки при відкритті ресторанів всіх форматів можна говорити про кумулятивний ефект, коли мережі надається потужний імпульс розвитку в межах регіону.

РБК-Україна: На початку нашої розмови було відзначено, що в Україні багато франчайзингових мереж. У чому конкурентні переваги KFC ?

Юрій Бабич: Перш за все, KFC входить до трійки найбільш відомих і успішних брендів серед мереж ресторанів швидкого обслуговування в усьому світі. Нашого успіху і популярності ми досягли завдяки тому, що всі страви в наших ресторанах готуються вручну з охолодженого курячого м'яса, без використання заморозки, за спеціальним секретним рецептом.

При цьому, слідуючи глобальному тренду, ми робимо ставку на місцеві продукти харчування. Це дозволяє робити більш здорову їжу, економити на логістиці, що, відповідно, відбивається на сумі кінцевого споживчого чека.

Крім того, у нас можна купити слабоалкогольні напої, а також добре провести час з друзями або посидіти в Інтернеті.

РБК-Україна: Наскільки простіше у порівнянні з Росією в Україні йде пошук партнерів? І, в цілому, наскільки принципово для вашої компанії наявність таких партнерів?

Юрій Бабич: Ми орієнтуємося на залученням потужних місцевих операторів, здатних оперативно і ефективно розвивати мережу ресторанів KFC на рівні регіону. Україна - це мультіфранчайзінговий ринок для KFC, ми готові дати шанс декільком гравцям розвивати наш бренд у різних регіонах країни.

РБК-Україна: Технологія мультіфранчайзінга вимагає жорсткішого контролю дотримання норм наданого пакета. Як ваша компанія справляється з цим завданням?

Юрій Бабич: Головне - правильний відбір партнера. Тут ми слідуємо трьом ключовим принципам, якщо не вважати досвідченості потенційного партнера в області громадського харчування, сервісу, індустрії розваг, досвіду корпоративного управління, готовності до реалізації довгострокових інвестиційних проектів.

РБК-Україна: В чому суть цих трьох вимог?

Юрій Бабич: Перша - здатність партнера відповідати нашим зростаючим операційним стандартам.

Друга - наш партнер повинен розділяти наші цінності корпоративної культури. Тобто, усвідомлювати важливість інвестицій в людський капітал. Важливо не тільки будувати ресторани, як цілісні виробничо-сервісні комплекси, а й функціонально готувати персонал, вкладати в його розвиток.

Третій принцип - здатність партнера забезпечувати якісне та швидке розвиток. Коли ми заходимо в новий регіон, там повинно протягом року відкриватися не менше двох-трьох партнерських ресторанів, тобто, мова завжди йде про мережу ресторанів в регіоні.

РБК-Україна: Ваша компанія втручається в роботу франчайзі?

Юрій Бабич: Холдинг YUM!, як власник бренду, прагне дотримання стандартів і однаковим поданням бренду в будь-якому куточку світу. Ми куруємо питання маркетингу та відповідність ведення бізнесу франчайзі всім умовам договору. Також ми стежимо за дотриманням усіх стандартів і проводимо регулярні перевірки.

Але мета всього цього одна - стати улюбленим рестораном наших гостей, допомогти франчайзі досягти в максимально короткі терміни окупності ресторану і стати лідером у своєму регіоні.

РБК-Україна: На скільки років укладається договір?

Юрій Бабич: Договір на франшизу укладається на 10 років. Після цього у франчайзі є першочергове право на викуп франшизи ще на 10 років.

Ми будуємо довгострокові відносини з нашими партнерами і прагнемо завоювати вірність і любов наших гостей всерйоз і надовго - по всьому світу.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся