ua en ru

YouTube запустив платну передплату на пакет з понад 50 каналів

Автор: RBC.UA
Популярний відеохостинг YouTube запустив проект платних передплат на канали. У пілотному варіанті беруть участь 53 канали, в тому числі Digital Theatre, DHX Kids TV, Hombre Pix, On Cue, Rap battle network, TYTplus. Про це повідомляється у блозі компанії.

Популярний відеохостинг YouTube запустив проект платних передплат на канали. У пілотному варіанті беруть участь 53 канали, в тому числі Digital Theatre, DHX Kids TV, Hombre Pix, On Cue, Rap battle network, TYTplus. Про це повідомляється у блозі компанії.

Читайте також: Найпопулярніші ролики за всю історію YouTube (відео)

Вартість передплати починається з 99 центів (8 грн) на місяць. Втім, напередодні з посиланням на The Financial Times повідомлялося про те, що стартова вартість передплати складе 1,99 дол./місяць (16 грн).

Канали надають своїм абонентам можливість оформлення пробної безкоштовної передплати терміном на 14 днів. При цьому більшість каналів надають знижки при оплаті річної передплати.

У компанії YouTube припускають, що список платних каналів буде розширюватися з огляду на приєднання до них інших виробників відео.

YouTube запустив платну передплату на пакет з понад 50 каналів

(Анкета для оформлення підписки на платні канали)

На даний момент основним джерелом доходу для найбільшого світового відеохостингу залишається реклама. Водночас у 2011 р. був запущений сервіс кінопрокату, коли користувачам надають можливість переглядати фільми за помірну плату.

Читайте також: Google планує запустити платний музичний сервіс, інтегрований з YouTube

У компанії зазначили, що творці контенту часто звертаються до них з питанням, присвяченим можливостям монетизації сервісу. Запровадження платної передплати дозволить авторам отримувати дохід за свою творчість.

Перші відомості про намір YouTube зробити платним контент, який публікується на відеохостингу, з'явилися на початку поточного року. Згодом ця інформація знайшла офіційне підтвердження.

Платна контент-платформа дозволить самій Google і постачальникам відео розподіляти дохід від відеомовлення. Крім того, YouTube таким чином отримає нове джерело доходу, яке не залежатиме від показів реклами. Раніше повідомлялося, що близько 45% виручки YouTube забиратиме собі, а інша частина коштів буде розподілятися між виробниками контенту.

Читайте також: Google розіграла користувачів першоквітневою новиною про YouTube (відео)

Монетизація контенту, задумана корпорацією Google, якій належить YouTube, - це спроба відшукати джерела доходу, відмінні від основного бізнесу інтернет-гіганта, зав'язаного на пошуковій рекламі, котра, наприклад, в IV кварталі минулого року принесла йому 96% доходу.

Функція доставки платного контенту стане додатковим джерелом прибутку для сервісу YouTube, який на даний час заробляє здебільшого за рахунок демонстрації реклами у вигляді банерів, а також усередині відеороликів (модель pre-roll).

За оцінками eMarketer, прибуток від цифрової відеореклами збільшиться за рік до 4,14 млрд дол. у 2013 р., і велика частина цієї виручки припадає на YouTube.

Аналітики очікують зростання доходів від рекламних оголошень у YouTube до 2 млрд дол. до кінця 2013 р. За кілька наступних років цей показник може сягнути 15 млрд дол.

Читайте також: Користувачів YouTube до кінця березня стало більше 1 млрд

Протягом найближчих кількох років YouTube може витратити сотні мільйонів доларів для того, щоб залучити виробників контенту з усього світу створювати оригінальні ролики спеціально для відеосервісу. YouTube вже вклала кошти у створення подібних каналів для американських глядачів: компанія уклала партнерства з гумористку Емі Полер, голлівудським режисером Джоном Евнетом, репером Jay-Z. Сервіс також працює з великими виробниками відеоконтенту, такими як Walt Disney Co. і Endemol N.V., відомим своїми телешоу "Фактор страху" і "Великий брат".

YouTube - це платформа, за допомогою якої автори відеоконтенту можуть поширювати ролики. Число щоденних переглядів відео на YouTube по всьому світу перевищує цифру в 4 млрд, щохвилини на сайт завантажується 72 години відеоконтенту. Штаб-квартира YouTube LLC знаходиться в Сан-Бруно, Каліфорнія. YouTube є дочірньою компанією Google Inc.

Читайте також: Google запускає в Україні YouTube

Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована у 1998 р. Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, у 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол. На даний час Google займає більше 80% світового ринку пошукових запитів, основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google.

Крім інтернет-пошуковика, Google володіє найпопулярнішим у світі відеохостингом YouTube, управляє поштовим сервісом Gmail, соціальною мережею Google+, розробила операційну систему Android для мобільних пристроїв. До 2029 р. корпорація має намір створити штучний інтелект, який би дозволив поліпшити сортування пошукових запитів. У 2012 р. чистий прибуток компанії виріс на 10,2% і склав 10,74 млрд дол. порівняно із прибутком у 9,74 млрд дол. у 2011 р.

У I кварталі 2013 р. чистий прибуток Google Inc., порівняно з показником аналогічного періоду минулого року, зріс на 15,7% і становив 3,35 млрд дол.

Читайте також: На YouTube створено ClipBox Channel - музичний канал для білоруських артистів