Google планує запустити платний музичний сервіс інтегрований з YouTube
Google планує запустити платний музичний сервіс. Новий додаток буде доступний користувачам гаджетів на базі Android і інтегрований в YouTube. У Google сподіваються, що сервіс зможе стати конкурентом Spotify або Pandora. Про це повідомляє Bloomberg.
Google зараз веде переговори із звукозаписуючими корпораціями про права на використання композицій, а також розробляє механізм, що дозволяє інтегрувати аудіо та відео користувачів YouTube з новим сервісом.
За даними джерел, Google планує запустити музичний додаток в третьому кварталі 2013 р. У Google розраховують, що сервіс буде затребуваний серед користувачів мобільної платформи Android, яка є однією з найпопулярніших на ринку і зможе конкурувати з додатками Spotify або онлайн-радіо Pandora.
Читайте також: Google представила ноутбук Chromebook Pixel (фото, видео)
Нагадаємо, що восени минулого року Apple також планувала створити власний сервіс для прослуховування музики в інтернеті. Планувалося, що сервіс буде доступний через iPhone, iPad, комп'ютери Mac і, можливо, комп'ютери на базі операційної системи Windows від Microsoft. Для гаджетів на базі Android від Google сервіс планувалося закрити, так як компанії ведуть активну боротьбу за частку на мобільному ринку.
У 2013 р. про вихід на музичний ринок також заявляв онлайн-рітейлер Amazon. Інтернет-магазин оголосив про запуск сервісу AutoRip, який автоматично зберігає цифрову копію купленого диска в "хмарному" профілі користувача.
На ринок цифрової музики також намагаються вийти виробники мобільних пристроїв і телевізорів. Наприклад, у південнокорейської корпорації Samsung є власний музичний сервіс - Music Hub. Він був розроблений на базі mSpot, який компанія придбала в травні 2012 року.
Читайте также: Google продемонстрировал очки Glass (видео)
На думку NPD Group, бізнес музичному сегменті дуже малий і приносить менше 1 млрд дол на рік. Наприклад, Pandora Media, яка провела первинне розміщення акцій у 2011 році, за підсумками другого кварталу 2012 року отримала чистий збиток у розмірі 5,4 млн дол, хоча виручка компанії і виросла на 51%, до 101,3 млн дол Онлайн- сервіс Pandora збитковий через високі роялті, які вона платить звукозаписним компаніям. Кількість активних користувачів Pandora налічує 54,9 млн осіб.
У Spotify 16 млн активних користувачів, 4 млн з яких платять абонентську плату за доступ до сервісу без реклами. Незважаючи на зростання кількості платних передплатників, за підсумками минулого року Spotify отримала збиток в 57,3 млн дол при виручці в 237 млн дол.